• Dumbly_dorr en ik zijn het erover eens dat het ontzettend jammer is dat er zo weinig mensen zijn die na de sneeuwballenactie nog reacties plaatsten.
    Nou vroegen ik me af, is het misschien een idee om Reaction of the Month toe te voegen aan de XOTM wedstrijden?
    Dan heb je toch een wedstrijd die elke maand terugkeert en geregeld wordt door de mods en hopelijk wat meer leuke reacties?

    Dan zouden er eventueel eisen gesteld kunnen worden aan de reacties zodat mensen geen 'onzin' of reacties van twee regels inleveren (?).

    Dus is dit misschien een idee? Wat vinden de mods ervan en vooral, zou dat eventueel een idee kunnen zijn om de reacties wat levendiger te maken?


    i wanna die with you once or twice.

    Ik vind het in elk geval een goed idee ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind het idee achter deze suggestie erg goed, maar ik weet niet juist hoe je dat gaat kunnen uitwerken.
    Gaat het om reacties op alle creaties of op bepaalde creaties? Kwaliteit boven kwantiteit? En wat is nu een goede reactie? Eentje die feedback geeft of gewoon iemand die heel enthousiast over een hoofdstuk praat? En moeten dan het reacties op verschillende verhalen zijn? Wat als er 10 reacties op dezelfde creatie staan die eigenlijk een beetje op elkaar lijken?


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik vind het idee achter deze suggestie erg goed, maar ik weet niet juist hoe je dat gaat kunnen uitwerken.
    Gaat het om reacties op alle creaties of op bepaalde creaties? Kwaliteit boven kwantiteit? En wat is nu een goede reactie? Eentje die feedback geeft of gewoon iemand die heel enthousiast over een hoofdstuk praat? En moeten dan het reacties op verschillende verhalen zijn? Wat als er 10 reacties op dezelfde creatie staan die eigenlijk een beetje op elkaar lijken?

    Verschillende creaties lijkt me het handigst.
    Een goede reactie lijkt me eentje die positief spreekt over het verhaal of in inderdaad in helpende zin is bedoeld. In ieder geval niet iets als 'snel veder' maar echt een aantal zinnen waar uit je laat blijken wat je vind van het verhaal. Dan zou je als eis kunnen stellen dat je reactie bijv. minstens vijf regels moet bevatten en dat de reactie in goede zin bedoeld moet zijn (uiteraard), ik bedoel dus dat opbouwende kritiek valt onder 'in goede zin bedoeld zijn' maar geen afkrakende kritiek.
    Het lijkt me het handigst als je zelf een verhaal/creatie kiest waar je een lange uitgebreide reactie op wil geven, en die reactie vervolgens inzend als jou ROTM inzending zeg maar. Dan vermijdt je het krijgen van dezelfde reacties ook meteen (want op verschillende creaties is het wat lastiger dezelfde soort reacties te plaatsen).


    i wanna die with you once or twice.

    Het idee erachter is erg leuk, maar er wordt nu al heel veel tijd in de xOTM wedstrijden gestoken. En ik denk dat het voor de mods een beetje erg veel wordt. En ik snap ook niet zo goed hoe jullie dit gaan doen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 21:35 ]

    Ook ik vind het op zich een leuk idee! (:
    Alleen volg al die wedstrijden niet om eerlijk te zijn. Ik weet niet of het evenveel effect gaat hebben als die sneeuwbalwedstrijden omdat er maar een select clubje van Quizletters dat langdurig zal blijven volgen. Maar kwaad kan het nooit! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    het idee klinkt leuk
    maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat het gaat werken

    Asker schreef:
    het idee klinkt leuk
    maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat het gaat werken

    + Bij reacties plaatsen hoort geen eis te staan vind ik. Dat is alsof je zegt, je mòet een reactie plaatsen, alleen mag dit niet, dit, dit en dit niet. Scuse me, my friend, maar dan haak ik al af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaat dit dan niet een beetje veel worden? Er zijn nu al 5 xTOM's en daar komen al niet veel inzendingen binnen. En helaas steekt daar wel veel tijd in vanuit onze kant.
    Ik vind het ook best moeilijk om een kwalitatieve regel in te stellen wanneer iets een goede reactie zou zijn. Want iedereen heeft daarin wel een andere blik. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hier veel respons op komt. Want je moet altijd de reactie van iemand anders nomineren en als ik zo terug kijk naar de laatste officiële wedstrijden waarin je reacties moest nomineren, komt er nooit een stormvloed aan nominaties. Ik denk dat dit organisatorisch heel moeilijk ligt, maar ik ben geen xOTM-mod meer. Dus daar ga ik me ook niet verder over uit spreken. Dat laat ik over aan mijn collega-mods. =)

    Maar het idee dat erachter zit, vind ik wel echt super. Want dat is ook wat achter de sneeuwballenactie zat. Maar ik denk dat het 'origineler' moet dan reactie van de maand. ;-)
    Ik vind het in ieder geval leuk dat je meedenkt en als je misschien nu aan iets anders denkt: roep dat ook zeker maar uit. We vinden het leuk als jullie actief meedenken over hoe we Quizlet actief kunnen houden. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Gaat dit dan niet een beetje veel worden? Er zijn nu al 5 xTOM's en daar komen al niet veel inzendingen binnen. En helaas steekt daar wel veel tijd in vanuit onze kant.
    Ik vind het ook best moeilijk om een kwalitatieve regel in te stellen wanneer iets een goede reactie zou zijn. Want iedereen heeft daarin wel een andere blik. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hier veel respons op komt. Want je moet altijd de reactie van iemand anders nomineren en als ik zo terug kijk naar de laatste officiële wedstrijden waarin je reacties moest nomineren, komt er nooit een stormvloed aan nominaties. Ik denk dat dit organisatorisch heel moeilijk ligt, maar ik ben geen xOTM-mod meer. Dus daar ga ik me ook niet verder over uit spreken. Dat laat ik over aan mijn collega-mods. =)

    Maar het idee dat erachter zit, vind ik wel echt super. Want dat is ook wat achter de sneeuwballenactie zat. Maar ik denk dat het 'origineler' moet dan reactie van de maand. ;-)
    Ik vind het in ieder geval leuk dat je meedenkt en als je misschien nu aan iets anders denkt: roep dat ook zeker maar uit. We vinden het leuk als jullie actief meedenken over hoe we Quizlet actief kunnen houden. *O*


    Ik sluit me hierbij aan. Tijdens het sneeuwballengevecht zijn er, in vergelijking met het aantal geplaatste reacties, niet zoveel genomineerde reacties binnengekomen. Dus ik vrees dat zoiets uiteindelijk zou 'uitsterven'. En stel dat er (in het begin) toch echt veel reacties zouden komen, dan moeten wij meerdere polls gaan maken en het controleren daarvan neemt echt veel tijd in beslag.
    Qua regelgeving is het ook allesbehalve simpel. :/ Want reacties van 2 regels kunnen soms inhoudelijk een pak beter zijn dan een hele paragraaf. Dus waar trek je dan de grens? Dit is iets waar je veel moeilijker eisen aan kan verbinden in vergelijking met de andere xOTM's.

    Maar het is inderdaad superfijn dat jullie met leuke ideeën komen! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.