• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    I just wish I could like cuddle up against someone right now.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BLESS MY SOUL
    LIESJE'S ON A ROLL

    Eindelijk weer aan het schrijven en dit hoofdstuk wordt misschien wel eens Wattpad waardig lang ^^


    Mhm?

    Dus All Quiet on the Western Front is naast een film waar ik weleens over heb gehoord ook een origineel Duits boek (Im Westen nichts neues) over een Duitse soldaat in de eerste wereldoorlog en een hoop van mijn interesses overlappen hierin tbh, en ik ben begonnen met lezen en ben best wel onder de indruk en dat Duits!! yay!!

    En vervolgens kom ik er volkomen random en ongerelateerd achter dat Trump dit als zijn favoriete boek heeft genoemd dus A) waarom achtervolgt Drumpf mij en B) waarom noemt hij dit boek, want ik kan me niet voorstellen dat hij léést, laat staan Duitse literatuur uit de jaren twintig die was verboden in nazi-Duitsland over de verschrikkingen van oorlog geschreven vanuit de verliezende kant, want dat klinkt niet als zijn ding met z'n hele America Fascist Oops First + winnerz R cool lozerz drool mentaliteit. Ik verbaas mij


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, en ik ben een schuifje kwijtgeraakt in mijn haar

    Help


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pickett schreef:
    I just wish I could like cuddle up against someone right now.

    Oh, I'll be your cuddle buddy, hun 😘


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Oh, I'll be your cuddle buddy, hun 😘


    Liefdeeee ❤️


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Please god, have mercy and don't let me wake up tomorrow..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik snap niet waarom ik alles zo intens onderga waz wrong w/me


    ik ga van het gelukkigste meisje van de wereld naief argeloos zachte dromen wat je maar kan wensen naar een eenzaam ontroostbaar wrak met suïcidale neigingen en intens verdriet

    persoonlijkheidsstoornis much of zo :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    *puut*ing slapeloosheid


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    NEEEEEEE. Echt, ik had alles netjes opgeslagen in Google Chrome en nu moet mijn laptop kut doen waardoor ik alles opnieuw moet downloaden (waaronder GC) en ik ben alles GVD kwijt. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Can't sleep again


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben zo misselijk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    That's not how it works --'

    /I feel like I need to go kill a man, but instead I'll get a fist in the face

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 7:10 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Doei vertrouwen, leuk je gekend te hebben


    i wanna die with you once or twice.

    Someone want to adopt my ears? Ugh I hate them; can't hear properly with my left ear (like 10%) and my right hurts with every sound I hear.


    — Inner peace, it's hard to find. —