Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
ohja geweldig vader dat je weer bent :W ik wacht trouwens nog steeds op excuses omdat je me 'zonder reden' (dat is je reden, jouw woorden) hebt uitgescholden (echt waar word volwassen en zet je over je absoluut ongepast grote ego heen en wees beleefd, echt nul respect heb je voor me)
je weet niet dat ik dat programma volg - ik ben alleen maar je dochter die dat SAMEN MET JOU volgt
hoe kan je dat fucking 'niet weten' of 'vergeten' je hebt fucking maar één dochter
misschien kan je effe goed voor haar dochter of je hebt er binnenkort echt geen meer just saying dat IK de afgelopen dagen naar de winkel ben geweest om eten te halen voor ONS en dat ZELF heb betaald kay kay
bedankt om me te roepen dat het gaat beginnen echt much thanks
het is al meer dan een half uur geleden begonnnen bedankt dat je me zomaar vergeet :W
ik kan echt nooit op je rekenen - niet voor kleine dingen - laat staan voor belangrijke dingen
kan ik pls een goede en zorgende vader krijgen
ik moet alles echt alleen of zelfstandig doen WANT JE BÉNT ER GEWOON NOOIT VOOR ME OKAY
ik haat dit klote leven echt
hoe kan ik je weer gaan vertrouwen als je me steeds in de steek laat idk
[ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 21:31 ]
i can swear, i can joke i say what's on my mind if i drink if I smoke i keep up with the guys