• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I need to stop my mind from working. Maybe I should just stop this all before it gets too far.


    kindness is never a burden.

    Pizza is gewoon het antwoord nu


    26 - 02 - '16

    JILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILY <3


    Happy Birthday my Potter!

    Please think voordat je antwoord in een intervieuw.... damnnnn dit is gewoon triest :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    And my sister bought paint for me and she is literally the sweetest angel on this earth, bless her <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goldstein schreef:
    JILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILYJILY <3


    agreed.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ohja geweldig vader dat je weer bent :W ik wacht trouwens nog steeds op excuses omdat je me 'zonder reden' (dat is je reden, jouw woorden) hebt uitgescholden (echt waar word volwassen en zet je over je absoluut ongepast grote ego heen en wees beleefd, echt nul respect heb je voor me)


    je weet niet dat ik dat programma volg - ik ben alleen maar je dochter die dat SAMEN MET JOU volgt
    hoe kan je dat fucking 'niet weten' of 'vergeten' je hebt fucking maar één dochter
    misschien kan je effe goed voor haar dochter of je hebt er binnenkort echt geen meer just saying dat IK de afgelopen dagen naar de winkel ben geweest om eten te halen voor ONS en dat ZELF heb betaald kay kay

    bedankt om me te roepen dat het gaat beginnen echt much thanks
    het is al meer dan een half uur geleden begonnnen bedankt dat je me zomaar vergeet :W

    ik kan echt nooit op je rekenen - niet voor kleine dingen - laat staan voor belangrijke dingen


    kan ik pls een goede en zorgende vader krijgen

    ik moet alles echt alleen of zelfstandig doen WANT JE BÉNT ER GEWOON NOOIT VOOR ME OKAY

    ik haat dit klote leven echt


    hoe kan ik je weer gaan vertrouwen als je me steeds in de steek laat idk

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 21:31 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hé maar what's up ineens met deze verkoudheid. Ik was er net klaar mee??

    ^Qing: ahw. :c Hugs <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IT DOESN'T MATTER WHERE OR WHEN THERE'S TROUBLE
    IF YOU JUST CALL MA NAME, KIM POSSIBLE

    Nee, ik heb geen last van regressie


    Deep inside, I've never felt alive

    Pfff... Dat heerlijke moment dat je je tijdlijn kan afronden! Wat een werk zeg...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    morgen laatste oplevering

    EN DAN BEN IK KLAAAAARR

    Eerst een tentamen en dan 6 uur werken, I'm dead now.


    Stenenlikker

    Als dit Q was geweest, was ze al lang geband haha.


    <3

    Sta je op de locatie waar de personeelsborrel is, zie je niemand bekend xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.