• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I need one of the Maddox brothers in my life.


    Square schreef:
    (...)

    Awww. <3 Het is echt raar geruststellend op een of andere manier om al die willekeurige mensen daar rond te zien hangen en honderd keer achter elkaar hetzelfde zinnetje te horen zeggen. Er was net een meisje dat bloemen uitdeelde, dus nu hebben ze ook nog allemaal bloemen in hun mutsen gestopt en dat is zo nice, ahh.

    Ja inderdaad. Het werkt wel een beetje hypnotiserend :')
    Aaahhh heb je dat gezien van die man die een bankje in Central Park wil 'adopteren' voor zijn overleden vrouw zodat ze herinnerd kan worden? ;-;


    Caution first, always.

    Ik heb een Nederlands woord nodig voor Backpfeifengesicht.
    Somebody help me please.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Graves schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Het werkt wel een beetje hypnotiserend :')
    Aaahhh heb je dat gezien van die man die een bankje in Central Park wil 'adopteren' voor zijn overleden vrouw zodat ze herinnerd kan worden? ;-;


    Ja! Zo sad, maar hopelijk helpt die livestream hem wat aandacht te krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat gewoon met een karton rondlopen door de buurt heel effectief is. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ugh, fuck you HP. (de laptops, niet harry potter).


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Firgun schreef:
    Ik heb een Nederlands woord nodig voor Backpfeifengesicht.
    Somebody help me please.


    Oh wow, ik heb zoveel vragen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh wow, ik heb zoveel vragen. (krul)


    Ik uit m'n minder positieve kanten liever in het gebruik van woorden dan in het uitvoeren ervan. :Y) Neen, serieus, het is om in een verhaal te verwerken, haha, en ik vind dat als het Duits recht heeft op zo'n woord dat soms echt letterlijk m'n gevoelens verwoord, wij dat recht ook hebben. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Ik uit m'n minder positieve kanten liever in het gebruik van woorden dan in het uitvoeren ervan. :Y) Neen, serieus, het is om in een verhaal te verwerken, haha, en ik vind dat als het Duits recht heeft op zo'n woord dat soms echt letterlijk m'n gevoelens verwoord, wij dat recht ook hebben. (krul)


    Oké, een... oorvijgengezicht? :'D Dat is de meest letterlijke vertaling die ik kan bedenken, haha, maar ook de enige die bestaat uit maar één woord.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inge, ik wacht op je woordenaantal update want taartenfoto's.


    Heaven is a place that we all have


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meixue schreef:
    Inge, ik wacht op je woordenaantal update want taartenfoto's.


    Oh nee toch, hoe kon ik dat vergeten? De 766 is bereikt. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beperkingen van het recht op vrije voortplanting lijken op zich best helder en logisch, maar in de praktijk blijf ik het toch best wel een heftig en gevoelig onderwerp vinden. Ugh


    She's imperfect but she tries

    Square schreef:
    (...)

    Oh nee toch, hoe kon ik dat vergeten? De 766 is bereikt. :9~










    Heaven is a place that we all have

    Oke, ik denk dat ik een geweldig begin van een verhaal in mijn hoofd heb. Alleen, ik durf er niets mee te doen doordat ik het zo leuk vind maar weet dat ik so far een lang verhaal nooit heb afgemaakt. Mijn langste verhaal was een Perciver (dit verhaal zou OP zijn) en die is na 21 hoofdstukken ongeveer afgekapt. Aaah the struggles. Ik wil dit idee wel schrijven maar het zou zo zonde zijn als ik het weer niet af maak. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    random dude in de superette: 'waarom lach je niet? lach eens voor me'
    *awkward???*
    *glimlacht voorzichtig*
    *gaat weer door met haar ongelukkig leventje*

    'jij lacht precies niet veel'


    true


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys