• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    Update, want waarom niet: 474 woorden!! Ik zit bijna op een kwart van mijn doel voor vandaag, dit is NICE







    Heaven is a place that we all have

    Bestaan er überhaupt mensen die echt om mij geven of zich wel eens afvragen hoe het mij gaat? lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Electricity, sparks inside of me!

    Vertaling: mijn haar is statisch en ik krijg overal schokken van.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom blijf ik naar Shia LaBeoufs stream kijken :W


    Caution first, always.

    tfw je zit te janken op je bed en je moeder zonder te kloppen binnenkomt. nice. nu is ze nog bezorgder dan ze al was aiaiai

    Ledecky schreef:
    (...)

    Moet ik? (wbw)


    Yas pls <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    als ik je dat laat zien, wil je al helemáál niet meer dat ik hier in huis woon

    Graves schreef:
    Waarom blijf ik naar Shia LaBeoufs stream kijken :W


    Because Shia is awesome as hell
    GoT fan

    Ik heb nog vier boeken te lezen maar ik wil alleen maar het volgende deel van deze serie lezen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Meixue schreef:
    (...)

    [een hele stapel taart img's]


    Ik ben erg onder de indruk van je toewijding. :Y)



    Graves schreef:
    Waarom blijf ik naar Shia LaBeoufs stream kijken :W


    Het is zo fijn om te weten dat ik niet de enige ben. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    verdomme vanavond naar de dokter kill me
    hij gaat me sowieso niet serieus nemen

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben erg onder de indruk van je toewijding. :Y)


    Dat is de bedoeling. :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Watsky schreef:
    verdomme vanavond naar de dokter kill me
    hij gaat me sowieso niet serieus nemen


    hugsforu.


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    (...)

    Het is zo fijn om te weten dat ik niet de enige ben. :'D

    Er kwam eerder vandaag zo'n lief vrouwtje langs om een paar minuten te praten over dat ze mee had gelopen met de Women's March en zo, en dat ze Shia dankbaar was dat hij dit had opgezet, alleen er was op dat moment verder niemand in de buurt omdat het nog vroeg was. Toen hij een goede tijd later zelf er ook weer was, kwam ze nog een keer terug om met hem te praten en omg ;-;


    Caution first, always.

    Graves schreef:
    (...)
    Er kwam eerder vandaag zo'n lief vrouwtje langs om een paar minuten te praten over dat ze mee had gelopen met de Women's March en zo, en dat ze Shia dankbaar was dat hij dit had opgezet, alleen er was op dat moment verder niemand in de buurt omdat het nog vroeg was. Toen hij een goede tijd later zelf er ook weer was, kwam ze nog een keer terug om met hem te praten en omg ;-;


    Awww. <3 Het is echt raar geruststellend op een of andere manier om al die willekeurige mensen daar rond te zien hangen en honderd keer achter elkaar hetzelfde zinnetje te horen zeggen. Er was net een meisje dat bloemen uitdeelde, dus nu hebben ze ook nog allemaal bloemen in hun mutsen gestopt en dat is zo nice, ahh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan