• Melissa


    ... op deze wunderschöne winterdag (met alliteratie en al). Melissa (Ledecky) mag vandaag haar negentiende (dit begint oud te klinken, Melissa (krul)) verjaardag vieren en dat is natuurlijk een feest dat heel Quizlet mee moet kunnen vieren! Mijn oorspronkelijke plan om je vrienden op Q een berichtje te laten insturen is compleet, maar dan ook compleet in het water gelopen toen ik deze ochtend ontdekte dat ik dàcht dat ik naar jan en alleman berichtjes verstuurd had met die vraag, maar die klaarblijkelijk nooit verzonden geraakt zijn. Mijn oprechte excuses! (Maakt het berichtje niet minder gemeend. c:).

    Bij dezen wil ik je dus een suuuuuuper gelukkige verjaardag met heel veel vreugde, familie en vrienden toewensen (en cadeautjes, want hoewel iedereen altijd zegt dat dat niet hoeft, is het toch altijd leuk. :Y)) en ik wil je ook heel, heel erg bedanken voor je aanwezigheid op Quizlet en het enthousiasme en de vriendschap die je met je meebrengt. c:

    Oh, en niet te vergeten, een zwemtaart, speciaal voor jou. :Y) Smakelijk!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd! (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gefeliciteerd Melissa!(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Nogmaals een gelukkige verjaardag, lieverd! Ik verschiet er steeds van hoe jong jij (nog) bent :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gefeliciteerd, Melissa!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! *O*


    in love with the fictional characters, I'm sorry