• Feeën, elfen, eenhoorns, weerwolven, vampieren en meerminnen/mannen. Creatures of the night, zo worden ze ook wel genoemd. 's Avonds als jij slaapt komen deze wezens tevoorschijn. Ze leven in het hart van het bos. Met ze allen in harmonie. Alles lijkt soepel te gaan, zover dat kan in de bovennatuurlijke wereld. Totdat een groepje tieners blijft kamperen in het midden van het bos. Hoe zal dat aflopen? Houden de creatures of the night zich verscholen? Of komen ze toch tevoorschijn?


    Creatures of the night:

    Meerminnen/mannen:
    Meerminnen en meermannen zijn erg op zichzelf. Ze leven in een groep, maar hebben weinig contact met de andere creatures of the night. De groep meerminnen en meermannen zijn heel hecht. Ze komen weinig op het land, maar wanneer ze besluiten het land op te komen moet eerst hun staart veranderen naar benen. Die verandering is extreem pijnlijk, ook de verandering van benen naar staart is zeer pijnlijk. De groep leeft in een meer ergens midden in het bos. Alle andere wezens leven rondom het meer. De meerminnen en mannen zijn zeer belangrijk voor de creatures of the night. Want hun zijn de wezens die het meer beschermen, zonder het meer is het niet mogelijk dat de creatures of the night bestaan. Diep in het meer ligt namelijk een zeldzaam kristal die zorgt voor het leven van het bovennatuurlijke.


    Het meer


    het kristal dat ze beschermen.


    Meermin


    Weerwolven:
    Weerwolven zijn zeer trouwe en vriendelijke wezens. Totdat je aan hun familie komt. Dan kun je maar beter wegwezen voor je er niet meer bent. Deze weerwolven zijn niet zoals in de meeste verhalen: een mens dat zeer behaard is en met scherpe tanden en klauwen, Of iemand die wordt gedwongen om met volle maan te veranderen, Nee deze weerwolven zijn gewone mensen die zelf kunnen bepalen wanneer ze in een wolf veranderen, Iedere wolf verandert vanaf zijn/haar 14e levensjaar, om exact dezelfde tijd dat ze zijn geboren, voor het eerst in zijn/haar wolf. Alleen de alfa kinderen veranderen al vanaf hun 12e voor het eerst in zijn/haar wolf. Op de leeftijd van 16 jaar kunnen ze hun mate vinden. Een mate is kort voor soulmate, je tweede helft. Zonder je mate zul je het niet overleven. Tuurlijk kun je je mate afwijzen, maar dan onderga je een vreselijke pijn en sterft je wolf langzaam, totdat je uiteindelijk gewoon een mens bent. Iedere weerwolf heeft een stem in zijn/haar hoofd. Dat is zijn/haar wolf. De wolf heeft een eigen naam en eigen persoonlijkheid.

    Ranken:
    -Alfa en Luna: De hoogste rank die je kunt hebben. Je wordt als alfa geboren en luna wordt als je de mate van de alfa bent. Tuurlijk zijn er ook she-alfa's maar die zijn zeldzaam. Die heb je alleen als de vorige alfa geen zoons kon krijgen. De mate van de she-alfa heet dan een luno. Altijd de oudste zoon van de alfa wordt de volgende alfa. Alle roedel leden moeten respect hebben voor de alfa en luna.
    -Bèta: Tweede in rank. Zorgt voor de roedel als de alfa en luna weg zijn voor zaken.
    -Gamma: Derde in rank. Zorgt als ook de bèta samen met de alfa en luna weg zijn voor zaken
    -Delta: Hoofdkrijger van een roedel. Traint alle krijgers
    -Elder: De ouderen in een roedel. Helpt mee met beslissingen van de alfa en luna. Elders worden gerespecteerd zelfs door de alfa en luna.
    -Omega: Laagste rank. wordt vaak gezien als ongedierte en zwakkelingen. Omega's worden meestal ook in elkaar geslagen door roedelleden.
    -Rogue: Roedelloze wolf. Wordt vaak als gevaarlijk gezien.

    Mates: Je kunt je mate herkennen aan zijn of haar geur. Het is een hele lekkere en sterke geur en je wolf wordt er kalm van. Ook kun je je mate herkennen aan het feit dat als je elkaar aanraakt allemaal tintelingen voelt of als je elkaar in de ogen kijkt er bijna in lijkt te verdrinken. Meestal bij de eerste ontmoeting hoor je je wolf meestal keihard 'MATE' roepen of de mannelijke wolf gromt het. Mates zijn zeer bezitterig en beschermend over elkaar, hoe hoger de rank, hoe bezitteriger en beschermende de persoon is. De mannelijke wolven zijn het ergst. Ze worden jaloers als je ook maar met een andere man praat die niet gemated is en ze laten je geen gevaarlijke dingen doen.

    Matingsproces: Het matingsproces is een proces waarin je laat zien dat zij/hij van jou is. Het begint met marken. Een mark is het technisch laten bijten door je mate. Nadat de persoon je heeft gebeten dan verschijnt zijn/haar wolf op de plek waar je gebeten bent. Een soort tattoo. De mark wordt geplaatst waar de nek en schouder elkaar raken. Je sweetspot wordt het ook wel genoemd. De tweede stap en gelijk ook de laatste stap is het met elkaar doen. Met elke stap van dit proces wordt je geur meer met de ander vermengd waardoor andere wolven ruiken wie je mate is en of je al gemated hebt.


    Weerwolf


    Vampieren:
    Vampieren worden vaak gezien als bloedzuigende monsters. Maar deze vampiers drinken geen mensenbloed, maar dierenbloed. Ze zijn veel vriendelijker dan de meeste mensen denken. Ze zoeken ook geen ruzie met de weerwolven, zoals in vele verhalen wordt gezegd.


    Vampier


    Eenhoorns:
    Eenhoorns zijn van zichzelf heel schuw. Er zijn maar een paar eenhoorns in het hele bos. Het is dan ook zeer zeldzaam als je er een tegen komt. Je komt ze meestal tegen als een gewoon mens. Als mens zijn ze veel minder schuw. Deze eenhoorns zijn net zoiets als een weerwolf. Ze kunnen veranderen van mens naar eenhoorn en hebben ook een stem in hun hoofd. Die net als bij weerwolven een eigen naam heeft en een eigen persoonlijkheid. Alleen hebben eenhoorns geen soulmates en kunnen ze vanaf hun eerste levensjaar al shiften. De eenhoorns zorgen voor het leven in heel het bos. Met hun hoorn kunnen ze zieke dieren genezen en dode planten weer tot leven wekken.


    Eenhoorn


    Elfen en feeën:
    Elfen en feeën zijn bijna hetzelfde. Beide wezens hebben een van de vier elementen als kracht en leven ze in boomhutten. De elfen en feeën zijn nogal nieuwsgierig. Deze wezens hebben gewoon de lengte van normale mensen. Ze kunnen zich veranderen van grootte. Ze zijn of net zo lang als de mens of zoals in die verhaaltjes net zo groot als je pink. De boomhutten zijn klein, maar groot genoeg voor de elfen en feeën om in te leven als ze maar de grote hebben van een pink. Het verschil tussen deze twee wezens is dat de feeën vleugels hebben en de elfen niet. Een ander verschil is dat alleen feeën het element lucht kunnen besturen. Elfen en feeën zijn vaak bij elkaar te vinden. Deze wezens zijn elkaar beste vrienden. De elfen en Feeën hebben een eigen taal, maar ze spreken ook de taal die in de omgeving wordt gesproken.


    Boomhutje


    Elf


    Fee


    Invullijstjes:

    Meermin/man
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto als mens + beschrijving)
    Meermin/Meerman: (Een foto als meermin/man + beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:


    Weerwolf:
    Naam: (Van jezelf en je wolf)
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto als mens + beschrijving)
    Wolfvorm: (Foto als wolf + beschrijving)
    Innerlijk:
    Innerlijk van wolf:
    Rank:
    Mate al gevonden of niet. Zo ja, het matingsproces al voltooid?:
    Extra:


    Vampier:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Hoe ben je vampier geworden:
    Uiterlijk: (foto + beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:


    Eenhoorn:
    Naam: (zowel jezelf als van je eenhoorn)
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (foto + beschrijving)
    Uiterlijk eenhoorn: (Foto als eenhoorn + beschrijving)
    Innerlijk:
    Innerlijk van eenhoorn:
    Extra:


    Elf en feeën:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving. Als een fee bent denk om de vleugels!)
    Innerlijk:
    Welk element bestuur je:
    Extra:


    Mens:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    Rollen:

    Meermin/man:
    -(v) Serena Ross DarkOne
    -(v) Teagan Madison Stewart Coronam

    Weerwolf:
    -(v) Lilyana 'Lily' // Lone Red - Rogue Choctaw
    -(m) Tomas Eli Galen // Eyolf - BetaMissBurton
    -(m) Mason Aiden Crawford // Filtrian - Alfa Coronam
    -(v) Adelaide Clarissa Dawson // Phoenix - Omega _InsideFire_
    -(m) Eoin Jace Twain // Midnight - Gamma _InsideFire_

    Vampier:
    -(m) Dysdaimon Dracul Blackwood DarkOne
    -(m) Joey Whistle JoSnape
    -(v) Amelia Roberts Oscura
    -(v) Lucretia Celine Dean Aniketos

    Eenhoorn:
    -(v) Naiomi Kessier // Eretria Mw0
    -(v) Anna Firefly // Nightwish MyDreams
    -(m) Atticus Elias Boaz // Atticus Aniketos

    Fee:
    -(v) Callista 'Callie' Middlemans Trishanakru

    Elf:
    -(m) Elyon Filverel Yelrora Coronam
    -(v) Jo Wilson JoSnape
    -(v) Thalia Fearondarl Saralonde

    Mens:
    - (v) Maya Nova Kayes _InsideFire_

    Regels:
    -Minimaal 100 woorden schrijven
    -Topics worden alleen door mij _InsideFire_ gemaakt
    -Geen perfecte karakters
    -16+ toegestaan, meld het alleen even bovenaan je post in het rood.
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan, Tenzij je een goeie reden hebt waardoor het niet lukt.
    -Probeer minstens 1 keer per week reageren.
    .-Maximaal 3 personages
    -Personages komen er pas bij te staan als ze helemaal af zijn!
    -Personages van anderen niet besturen zonder hun toestemming
    -OOC graag aangeven met [] {} of ()
    -Als je met het topic wilt stoppen geef het even door en laat hem/haar dan op een realistische wijze verdwijnen of sterven.
    -Naamsveranderingen doorgeven


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    De mensen zijn bezig met het voorbereiden op het uitje naar het bos. De avond begint te vallen. Over 1 dag is het zover. Dan gaan ze maar het bos, waarvan wordt gezegd dat het zeer gevaarlijk en dat als je het betreed je nooit meer terug zal keren. De creatures of the night starten gewoon hun normale nacht.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 14:04 ]


    We all just wanna be somebody

    Jo       Wilson

    "Nothing's gonna Hurt me with my Eyes Shut..."


    ''Ik wist nog hoe ze me smeekte om haar niks te doen, om haar te laten leven ze schreeuwde toen ik haar iets aandeed, net zoals ik mijn vader iets aan deed die dit met mij deed en die jongeren die me neerstaken.'' Ik luister goed naar het verhaal. Wanneer hij zich omdraait staat mijn hart even stil, wat wil hij? ''Allemaal dood dankzij mij, dood omdat ik toen vol woede zat wat er met mij was gebeurd, ik liet een spoor achter van dood en verderf.'' Hij liep een stukje naar me toe waarna ik een stapje naar achter doe maar hij is al bij me en strijkt over mijn wang. Weer kijk ik naar elke beweging die zijn hand maakt en is mijn ademhaling onregelmatig, vervelend voor mij. ''Ik vertrouw mezelf niet, jij moet me niet vertrouwen ik lijk misschien niet altijd gevaarlijk maar ik kan ineens omslaan en voordat ik het weet jij iets aan doen.'' Hij liep weer naar het raam waardoor ik opgelucht adem haal. ''Dat zal ik mezelf nooit vergeven.'' Ik snap hem niet meer, wat wou hij dan van me? Waarom neemt hij me mee? Ik sla mijn armen rondom mijn middel en kijk naar zijn voeten, "Waarom nam je me hierheen?" vraag ik, eigenlijk een soort zelfde vraag als daarnet, maar ik begrijp het niet. Ik leun weer een beetje tegen de muur, ik weet niet, leunen is fijn. Een stukje muur waar geen foto's of kranten zijn.





    Joey      Whistle

    "Always Smile..."


    Teagan doet een stap dichterbij, ja oké, het is inderdaad wel een afstand. Zelf leun ik nonchalant tegen een boom en kijk een beetje naar mijn voeten, ''Maar Joey..'' begint ze waardoor ik nieuwsgierig opkijk, ze wind een plukje haar rond haar wijsvinger. Tja, dat kan he, als je een meisje bent, of een jongen met enorm lang haar zoals die Elyon. ''Vindt je het niet doodzonde dat je tijd met mij moet doorbrengen in plaats van met een veel leuker meisje?'' Ik denk even na, "Nu ik er zo over na denk wel ja..." zeg ik en hou mijn gezicht in de plooi, zou ze erin trappen, "Ik kan beter op zoek naar een veel leuker meisje." ik ga weer wat rechter staan. Ik wacht eventjes om haar reactie te pijlen waarna ik mijn grijns niet kan weerhouden, "Nee hoor, je bent leuk genoeg..." zeg ik en leun weer tegen de boom.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 17:15 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Thalia Faerondarl



    Ik had maar besloten om richting het stukje bos te vliegen waar Elyon vaak rond deze tijd aan het jagen was. Ik was bezig om een nieuwe techniek onder de knie te krijgen met mijn twee dolken en misschien kon hij me er wel bij helpen.Al snel had ik zijn blonde haren gespot tussen de bladeren door. "Land hier maar Archimedes" zei ik tegen de buizerd en gaf hem een klein signaaltje met mijn lichaam zodat hij de landing inzetten. Hij landde ongeveer 10 meter van Elyon vandaan op een van de lagere boom takken en vanaf hier kon ik Elyon niet direct zien omdat er bomen voor stonden. Ik stapte van Archimedes af op de tak om vervolgens mijn mensengrootte aan te nemen. Archi was ondertussen al weggevlogen. Hij had een prooi gezien een klein veldmuisje en was die nu al op de grond aan het opeten. Ik ging aan de tak hangen en liet me vervolgens op de grond komen. Ik liep langs wat bomen heen totdat ik Elyon kon zien. Ik wilde in eerste instantie mijn boog pakken en Elyon laten schrikken van een vriendelijke surprise aanval, maar nu zag ik ook pas dat hij niet alleen was en besloot de boog maar gewoon te laten zitten.Ik wilde de andere persoon niet laten schrikken. Er was een Feeën meisje bij hem, waarvan ik de naam weer vergeten was. Ik had haar namelijk ooit wel eens gezien. Ze leken in een moeilijk gesprek te zijn, maar ze waren nog te ver weg om ze te horen. Ik liep nog een paar passen dichterbij. Toen deed Elyon echter iets wat ik nooit van hem had verwacht. Hij drukte het feeenmeisje tegen zich aan en gaf een kus op haar voorhoofd. Ik bleef verschrikt staan omdat ik niet zo goed wist wat ik moest doen. Ik wist dat Elyon's vader een grote hekel aan feeën had. Ik wenste nu dat ik ergens anders heen was gegaan en dit niet had gezien. Langzaam zette ik een stap achteruit om stiekem weg te glippen, maar daar bij stapte ik op een tak die krakend door midden brak. Ik zuchtte diep en kneep even mijn ogen samen. Dit moesten ze wel gehoord hebben, zeker Elyon die vaak alles wel hoorde en feeen hadden ook een goed gehoor zover ik wist. Al hoopte ik dat ze het niet gehoord zouden hebben, terwijl ik in hun richting keek.


    Naiomi Kessler
    ~ 17 jaar, unicorn Eretria, Serena ~




    Eretria stapte rustig door het bos. Ze genoot van de zon die op haar vacht scheen en keek even naar de fladderende vlindertjes. Een briesje wind ging door haar manen en ze ademde de frisse lucht diep in. Het was een rustige nacht geweest en ze had niet veel hoeven te doen, hier en daar een verstapt bloemetje maar verder niks ernstigs. Ze merkte dat Naiomi wakker werd. Die had de hele nacht nog liggen slapen terwijl Eretria in alle rust haar werk deed in de nacht. Dat vond ze meestal het fijnst werken. Als Naiomi lag te slapen was het niet zo druk in haar hoofd en kon ze haar eigen ding doen. "Goedemorgen" zei ze in haar hoofd tegen Naiomi. "Goedemorgen, hoe was de nacht?" vroeg Naiomi terug. "Rustig"
    In de verte zag Eretria Serena staan, "Hey Serena" zei ze tegen het meisje. Ze shiftte naar Naiomi, Eretria vindt het soms lastig om met andere in contact te zijn, en ze vindt het onpersoonlijk als ze een eenhoorn is. "Alles goed?" vroeg Naiomi aan Serena.


    The world is a book and I will read it



    Elyon Filverel Yelrora
    ''I can shoot an arrow in your chest before you even can say a word.''
    Elf • 140 years old • The forest • With Callie



    Ik weet dat Callie haar zus ernstig is toegetakeld is door elven, maar ze moet niet denken dat alle elven zoals mijn vader zijn. Ik heb niets tegen feeën, maar dat komt alleen door Callie. "Ik zal jou ook blijven beschermen. Ook al zal je daar niet al aan te veel hebben.'' Door deze woorden moest ik zachtjes grinniken, dat is iets wat ik ook bijna nooit doe. ''Nou, Callie. Laten we dit even opsommen; ik heb een boog met een pijlen, twee dolken, een mes aan mijn riem en ergens in een boom heb ik ook nog mijn zwaard verstopt. Wie is hier nou dodelijker?'' Ik druk een klein kusje op Callie haar lippen. ''Je hebt niets aan je lucht als iemand een zwaard op je keel legt en laat me nog niets zeggen over de andere elven. Alle elven zijn getraind in boogschieten, dus je komt eigenlijk nooit een elf tegen zonder een wapen.'' Over een elf met een wapen gesproken, iemand laat Callie en mij opschrikken. Met een ruk draai ik mijn hoofd om naar de persoon die vlak bij Callie en mij staat. ''Blijf achter me.'' Fluister ik tegen Callie en duw haar achter mijn rug. Met een gecompliceerde blik staar ik naar Thalia, een mede elf, en haal uit de pijlenkoker die op mijn rug hangt een pijl. Ik span de pijl aan met behulp van de boog en richt die op Thalia. ''Als je ook maar een woord tegen mijn vader zegt, moet ik tot mijn grootste spijt deze pijl schieten.'' Zeg ik dreigend tegen Thalia. Begrijp me niet verkeerd, ze is een goede vriendin van mij en ik jaag ook meestal met haar, maar mijn vader mag dit absoluut niet te weten komen over de relatie tussen Callie en mij. Blijkbaar staat Thalia hier al zo lang dat ze heeft gezien dat ik heb gezoend met Callie. ''Zweer het dat je hem niets vertelt.'' Zeg ik tegen Thalia en span de pijl nog meer aan.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Teagan Madison Stewart
    ''Not all monsters do monsterous things.''
    Mermaid • Nineteen years old • The forest • With Joey



    Ik zie Joey nadenken voordat hij antwoord geeft. "Nu ik er zo over na denk wel ja..." Beantwoordt Joey mijn vraag en hierdoor trek ik mijn wenkbrauwen beledigd op. Dan heb ik pas door dat hij me voor de gek houdt. Zal hij me echt leuk vinden? "Ik kan beter op zoek naar een veel leuker meisje." Zegt Joey en ik moet moeite doen om niet te grijnzen aangezien Joey me er probeert in te laten trappen. ''Nee hoor, je bent leuk genoeg...'' Door die woorden fleur ik helemaal op en zet weer een stap naar Joey toe. We zijn nu nog een meter van elkaar verwijderd en eerlijk gezegd zou ik geen enkele centimeter van hem verwijderd zijn en gewoon in zijn armen wordt gehouden, maar dat kan nou eenmaal niet. Joey leunt tegen een boom en kijkt me even aan, hierdoor weet ik niet meer wat ik moet zeggen. In plaats van iets nuttigs te zeggen, zeg ik iets heel stoms. ''Hoe is het om een vampier te zijn? Ik bedoel, ik ben een meermin en ben erg nieuwsgierig naar andere wezens.'' Ik wil mezelf echt slaan voor de stomme dingen die ik allemaal zeg, helemaal tegen mijn crush. Hopelijk vat hij het normaal op.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 18:07 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Callista 'Callie' Middlemans | | Air Fairy



    'I may look sweet, but I can turn easily into a sociopath''
    Ik hoor Elyon grinniken door mijn opmerking over hem beschermen. Ik hoor hem al zijn wapens opsommen en dat alle Elven ook minstens een wapen bezitten. Wanneer hij iets zegt over mijn element lucht.
    "Aw, wees niet zo gemeen over mijn element," zeg ik plagend "Lucht is een uiterst zeldzame element. Ik als lucht fee is ben dus zeldzaam. Hij drukt een kus op mijn lippen waardoor ik glimlach.
    "Over een elf met wapen gesproken," hoor ik hem zeggen voordat hij mij zachtjes naar achter duwt en fluistert dat ik achter hem moet blijven. Ik luister naar hem. Ik zie dat hij mikt op een vrouwelijk elf en zegt dat ze het niet door moet vertellen. Ik sta geschrokken en licht angstig achter hem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Serena Ross || Mermaid

    Ik zag in de verte een eenhoorn op me af lopen ik herkende haar als Eretria. ''Hey Serena.'' Ze shifte terug naar Naiomi en ik glimlachte. ''Hey, Naiomi.'' ik wachtte even. ''En hey Eretria.'' Ik wist niet of haar eenhoorn vorm mij kon horen. ''Alles goed?'' vroeg ze en ik knikte. ''Ja, gaat wel goed, met jou?'' ik keek even rond en zag wat appels bij een boom liggen ik pakte er twee en reikte er een naar Naiomi. ''Lang geleden dat ik je heb gezien, druk gehad?' vroeg ik aan haar terwijl ik een hap uit mijn appel nam.





    Dysdaimon Dracul Blackwood || Vampire

    ''Waarom nam je me hierheen?'' vroeg ze ik draaide me naar haar om en liep weer op haar af ''Om te laten zien wie ik was, wie ik nog steeds ben al is het verscholen, redenen waarom je beter niet in mijn buurt kan komen.'' ik legde mijn hand op haar wang en streelde met mijn duim erover. ''Ik wil jou niet pijn doen maar ik ben er wel in staat om dat te doen, vroeger was ik een monster en dat ben ik nu nog steeds.'' mijn hoofd kwam dichter naar de hare toe ik stond op het punt om haar te zoenen toen ik me bedacht dat ik haar zo in gevaar bracht en liefde een emotie van zwakte is staakte ik die zoen poging en deed ik mijn hand weer omlaag. Ik draaide me om en liep de kamer uit naar de keuken waar ik door de raam naar de achtertuin keek.

    Joey      Whistle

    "Always Smile..."


    Ik zie dat Teagan het fijn vind het te horen want haar ogen stralen ervan. Schattig gezicht. Ze zet nog een stap dichterbij, ze is niet bang, niet voor mij. Eigenlijk vind ik dat wel fijner. Ik zou het vervelend vinden als het meisje, dat ik stiekem wel leuk vind, me eng zou vinden. ''Hoe is het om een vampier te zijn? Ik bedoel, ik ben een meermin en ben erg nieuwsgierig naar andere wezens.'' Een korte lach komt op mijn gezicht, wauw, ze is erg... Subtiel.
    "Nou... Meermin" zeg ik, ook weer wat geleerd, ze is een meermin, "Een vampier zijn is erg leuk, vooral in de nacht, overdag merk ik er niet veel van want dan ben ik binnen. Hoe is het om altijd in het water te leven?"
























    Jo       Wilson

    "Nothing's gonna Hurt me with my Eyes Shut..."


    Daimon draaide zich om en liep weer op me af ''Om te laten zien wie ik was, wie ik nog steeds ben al is het verscholen, redenen waarom je beter niet in mijn buurt kan komen.'' hij legde zijn hand op mijn wang en streelde er met zijn duim over, heeft hij daar een obsessie voor? Waarom ben ik eigenlijk bang voor hem? Ja hij is bang dat hij me vermoord maar ik ben niet zo'n persoon dat daar bang voor is. Nee, ik voel de angst alleen als hij dichtbij is. ''Ik wil jou niet pijn doen maar ik ben er wel in staat om dat te doen, vroeger was ik een monster en dat ben ik nu nog steeds.'' zijn hoofd kwam dichter naar die van mij, wacht, wou hij me zoenen? Wil ik dat eigenlijk wel? Vind ik hem leuk? Ik kan op alle twee de vragen geen antwoord geven want ik voel dat mijn hart zo snel te keer gaat van de spanning dat ik niets meer kan doen behalve mezelf in de muur proberen te drukken. Opeens lijkt iets in hem te veranderen en gaat hij weer bij me weg, hij draaide zich om en liep naar een ander raam in een andere kamer. Voorzichtig loop ik hem achterna en blijf in de deuropening staan, ik blijf even naar hem kijken, vind ik hem leuk? Zou ik het erg vinden dat hij me misschien wel een keer zoent? Ik weet het niet, ik heb nooit echt iets voor hem gevoeld. Maar, alles kan veranderen. "Ik ben niet bang voor je."

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 18:50 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Thalia Faerondarl



    Natuurlijk hadden ze me gehoord. Ik zag hoe Elyon razend snel een pijl zijn koker pakte en aanspande richting mij. Hij was daar altijd al snel in geweest. Veel sneller dan dat ik was. Ik schrok er lichtelijk van want deze reactie had ik niet verwacht en creëerde een klein vuurbal in de palm van mijn rechterhand en richtte die klaar om op hem te vuren. Dat ging sneller dan wapens pakken. Dit was ook de eerste keer dat ik de pijl recht op mijn gezicht zag richten en daardoor wist ik dat hij het meende. Als hij me wil laten schrikken houdt hij normaal gesproken de pijl namelijk een paar cm naast me gericht. "Als je ook maar een woord tegen mijn vader zegt, moet ik tot mijn grootste spijt deze pijl schieten.'' Hoor ik hem dreigenend tegen mij zeggen. Een van mijn beste vrienden zou je nooit neerschieten hoor ik een stemmetje in mijn hoofd zeggen, maar zijn blik staat kil, die blik had ik eerder gezien. Namelijk vlak voordat hij een pijl los laat richting iets. Ik had een paar seconde nodig om in mijn hoofd duidelijk te krijgen wat ik had gezien en wat ik ervan vond. Ik wist dat zijn vader feeën haat en wat ik net gezien had leek erop alsof Elyon een relatie had met een fee. Voor zover ik wist hadden elven en feeën nog nooit een romantische relatie gehad. Echter mocht ik Elyons vader niet zo en Elyon zelf wel, ik zou hem daarom met alles verdedigen, zelfs al kost het mijn plek in de groep. "Zweer het dat je hem niets vertelt." Hoor ik Elyon nogmaals zeggen en zag dat hij de boog nog meer aanspande. Ik doofde snel mijn vuurballetje nu ik doorhad dat die nogsteeds in mijn handpalm danste klaar om als tegenaanval te dienen. " Ik zal niks zeggen" zei ik en liep langzaam richting Elyon met mijn handen open gericht langs mijn lichaam, om te laten zien dat ik het meende en hem niet aan ging vallen, naar hem en het meisje dat achter hem verscholen was toe. "Tenminste als..." zei ik met een glimlach. Even ging er door mijn hoofd heen dat ik hem wel kon chanteren hiermee,maar die gedachte schudde ik snel weg. " Jij mij fatsoenlijk voorsteld aan het meisje achter je." Maakte ik mijn zin af. Ik liet mijn blik nu goed over het feeën meisje gaan.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 19:00 ]

    Lillyana 'Lilly'       Lone Red


    " The Tiger and the Lion may be more powerful, but the Wolf does not perform in the Circus! "



    'Ren!' zei de wolf in mij, maar ik dacht dat ik stil genoeg was geweest. Waarschijnlijk was ik dat ook, maar de geur had mij waarschijnlijk verraden. Achter me hoor ik voetstappen ''Ik ben misschien niet jouw alfa, maar dit is een bevel. Blijf staan.'' De stem herken ik gelijk. Mason was me gevolgd. Van iedereen die me kon opmerken was hij het. Ik sta nog altijd met mijn rug naar Mason toe. 'Ren weg, je bent sneller dan hij,' ik schud zachtjes mijn hoofd. Ik rende dit keer niet weg, ook al zou ik dat liever wel willen. ''Lilly.. Wat doe je hier?'' Snauwde de Alpha tegen mij. Rustig draai ik me om waarna ik nog een zucht over mijn lippen laat rollen. 'Mason,' begroet ik de jongen tegenover mij. 'Ik kom de gezondheid status van mijn zusje controleren als je het niet erg vind,' val ik hem gelijk aan. Ik schrik zelf even van de toon die ik tegen hem aansla. Red probeert het van me over te nemen, maar ik vecht er fel tegen. Ik wilde nu geen problemen en al helemaal niet in wolvenvorm met de Alpha. Ik was dan wel de dochter van de Delta geweest, maar ook Mason had training van mijn vader gehad. 'Je blijkt je roedel niet onder controle te hebben.' Ik kijk hem strak aan, terwijl ik snel de omgeving in mij opnam. Mocht het verkeerd uitpakken dan wist ik misschien een weg te vinden om te ontsnappen. 'Is dit je wraak soms? Het leven van Phoenix verpesten?'


    Do I look like Mother Teresa?


    Eoin Jace Twain // Midnight.

    Never bend your head. Always hold it high. Look the world straight in the eye.


    ''Natuurlijk, kom nog later.'' Bromde Mason sarcastisch. Ik rolde met mijn ogen en Mason bracht me op de hoogte. ‘Wel wat ik dus aan het zeggen was-‘ Begon Tomas die werd onderbroken door Mason. ‘Ik moet ervandoor. Als jullie je geroepen voelen, ga dan mee.’ Daarna veranderde Mason in zijn wolvenvorm en rende ervandoor. Tomas keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan, waarop ik weer mijn schouders ophaalde. ‘Wat zijn we weer gehaast vandaag.’ Ook Tomas rende ervandoor. Ja tuurlijk zal ook niet. Ik zuchtte en rende naar het packhuis. Als het heel belangrijk was dan kwamen ze wel hierheen. Ik liep naar de keuken en ging op zoek naar eten. Even later hoorde ik iemand binnen komen en aan de geur te ruiken, was het Tomas en de omega, Adelaide volgens mij. Ik liep naar de woonkamer en zag daar de omega in de grote zetel liggen, bewusteloos. Man wat ziet zij er toegetakeld uit. ''Word wakker Adelaide.'' Zei Tomas. Waarom is het zo belangrijk dat ze wakker wordt? 'Lily vermoord me als er iets met jou gebeurd.' Verbaasd keek ik van Tomas naar Adelaide en vroeg toen: 'Wie is Lily?'


    We all just wanna be somebody


    Naiomi Kessler
    ~ 17 jaar, unicorn Eretria, Serena ~



    "En hey Eretria" zei Serena. Eretria kon haar wel horen maar niks terug zeggen. Serena knikte op Naiomi haar vraag. "Ja, gaat wel goed. En met jou?" ze plukte twee appels en reikte er een aan Naiomi."Dankjewel" zei ze toen ze de appel van Serena aanpakte. "Ja, met mij gaat t ook goed". "Lang geleden dat ik je gezien heb, druk gehad?" vroeg Serena terwijl ze een hap van haar appel nam. "Dat is inderdaad lang geleden, maar eigenlijk valt het wel mee met druk, er gebeurd niks spannends meer de laatste tijd in het bos." En ze nam een hapje van de appel.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 21:56 ]


    The world is a book and I will read it


    Adelaide Clarissa Dawson // Phoenix

    Don't ever mistake my silence for ignorance, my calmness for acceptance or my kindness for weakness.


    Ergens ver weg hoorde ik stemmen en had ik het gevoel dat ik werd opgetild. Het zal wel. Dit gevoel was fijn. Geen pijn. Alleen duurde dat niet lang. Ik voelde hoe Phoenix ons lichaam heelde en hoe duidelijker de stemmen werden. ''Word wakker Adelaide.'' Hoorde ik stem zeggen. Gelijk wist ik dat het Tomas was. ''Lily vermoord me als er iets met jou gebeurd.'' Vervolgde hij. Een kreun verliet mijn mond. Mijn hele lichaam deed pijn. ''Wie is Lily?'' Hoorde ik een andere stem zeggen. Dat is vast de gamma. Schiet op! Lily in gevaar! Gelijk opende ik mijn ogen en stond op, de pijn vergetend. Zonder de jongens ook maar een kans te geven om wat te zeggen rende ik het huis uit en volgde mijn intuïtie. Als snel zag ik de rode haren van Lily. Opgelucht haalde ik adem, dat ze niks had. ''Is dit je wraak soms? Het leven van Phoenix verpesten?'' Hoorde ik Lily zeggen. Snel voegde ik me bij haar zijde en daar stond Mason de alfa. De wind waaide in mijn richting en een overheerlijke geur kwam me tegemoet. Het was de geur van Mason en Phoenix werd helemaal wild. MATE! Gilde ze. Angstig keek ik omhoog. Nee dit kan niet waar zijn. Ik greep Lily's arm en verstopte me achter haar. Waarom verstop je je voor onze mate? Phoenix, hij is een alfa en wij een omega. Hij zal ons nooit accepteren. Ik voelde hoe Phoenix zich de harde waarheid besefte en zich alvast voorbereidde op de afwijzing. Maar voor nu Phoenix, moeten wij onze zus beschermen.


    We all just wanna be somebody




    Dysdaimon Dracul Blackwood || Vampire

    Ik hoorde dat ze me achterna liep ik hoopte dat ze uit mijn huis liep maar in plaats daarvan liep ze me achterna naar de keuken "Ik ben niet bang voor je." zei ze ik bleef naar buiten kijken en leunde ondertussen op de aanrecht. ''Waarom ben je niet bang voor me?'' vroeg ik. ''Dat zou je wel moeten.'' zei ik met een iets dreigende toon ik zette mijn nagels in de keukenblad toen ik voelde dat ik last begon te krijgen van een of andere woedeaanval, ik wilde haar niet pijn doen niet hier, niet nu, nooit...


    ''Dankjewel.'' zei Naiomi toen ze de appel van me aanpakte. ''Ja, met mij gaat t ook goed.'' ik glimlachte. ''Dat is inderdaad lang geleden, maar eigenlijk valt het wel mee met druk, er gebeurd niks spannend meer de laatste tijd in het bos.'' Ik knikte daar had ze zeker gelijk in het begon een beetje saai te worden hier. ''Ík heb wel ergens opgevangen dat er hier mensen zouden komen, ben benieuwd.' zei ik. ''Ik kwam trouwens net ook een van de vampiers tegen Joey heet die geloof ik.'' ik wist niet of ze wist wie dat was maar dat maakte niks uit. ''Zullen we stukje lopen?'' vroeg ik zonder om op antwoord te wachten liep ik al aan.