Naam
Luance Hoogstwaarschijnlijk is dit niet eens een naam. Ik wilde Lance doen maar ik heb al een Lance dus ik stopte er maar een willekeurige U tussen. Lance betekent 'behoeder'.
Suess Alle dank aan de shampoo en conditioner in mijn badkamer van het merk Syoss, waar ik ooit Suess van wist te maken. Het klinkt nog best goed ook.
Leeftijd
Op het moment is Luance 21 jaar oud. Hij verjaart op 1 augustus.
Geslacht
Mannelijk, voor zover hij weet.
Uiterlijk
FC: Christopher McCrory
Haar Luance heeft donkerbruin haar, dit heeft hij van zijn moeder geërfd. Anders dan op de foto is het vrij lang, bijna tot zijn schouders zelfs, aangezien hij niet de moeite doet om het te knippen of iets dergelijks. Ook zijn kammen niet te vinden in Luance' leefomgeving.
Gezicht Luance heeft donkerblauwe ogen, smalle lippen, een rechte, brede neus. Ook is er een kaaklijn, zij het niet erg duidelijk.
Lichaam Luance is vrij lang met zijn 1,85. Niet dat hij daar echt gebruik van maakt... Zijn houding is zelfs iets naar onzeker neigend met iets voorover hangende schouders, maar dat valt eigenlijk niet zo heel erg op.
Innerlijk, Geschiedenis & Familie
Luance Suess, een gesloten persoon zonder al te veel behoefte aan mensen om zich heen. Dat heeft ook een reden: Zijn geschiedenis. Luance' vader heeft nooit veel om hem gegeven; sterker nog, Luance was lucht voor Christian Suess. Maar zelfs lucht kan irritant zijn, als er bijvoorbeeld te weinig is. Christian gebruikte zijn zoon als uitlaatklep voor al zijn frustatraties en irritatie (en dat waren er nogal wat) en werd daarbij geholpen door de alcohol. Dit heeft Luance versteend, het heeft hem geleerd om hard en kil te zijn en om zijn gevoelens nooit aan andere mensen te tonen. De enige persoon waarbij hij zich op zijn gemak voelde was zijn moeder. hij had beter moeten weten. In feite was het enige waar Christian om gaf Elain Suess-Oswald, Luance' moeder dus en Elain gaf ook om hem al wist ze wat hij Luance aandeed. Ze verzorgde dan wel de wonden van zijn zoon en deed dat ook liefdevol maar Christian bleef haar eerste prioriteit. Uiteindelijk kwam het moment dat ze moest kiezen en ze koos verkeerd...
'Ik zal je nooit iets doen,' had Elain daar hoopvol gezegd.
'Ik heb dat eerder gehoord,' antwoordde Luance toen.
Dat was ook gelijk het moment dat hij ontdekte dat hij een draak kon worden, het gebeurde zelfs. Luance was negentien jaar oud toen deze gedaanteverwisseling plaats vond. Het kleine huis en de woonplaatsen van de buren werden verwoest, Luance vloog weg en landde in het eerste het beste bos in Wales dat hij zag.
Op de dag van vandaag is Luance een wantrouwig persoon die niet graag mensen toelaat in zijn wereld. Als je echter gekeurd bent en hij heeft je in zijn hart genomen kun je altijd op hem rekenen zolang je maar niets voor hem verborgen houdt. Als je dat wel doet en Luance komt er achter dan weet je ook meteen dat je iets echt fout hebt gedaan. Luance zal sowieso wraak nemen en wel zo met de bedoeling dat je emotioneel breekt.
|
"Don't depend too much on anyone in this world. Even your shadow leaves you when you're in darkness.
Draak & Mens
Als draak is Luance' karakter bijna precies hetzelfde, behalve datg hij hier veel meer zekerheid heeft. Hij kent zijn vaardigheden en weet dat hij mensen in een oogwenk kan doden maar dat hij ze ook lang kan laten lijden. Soms doet hij dat wel, ook bij onschuldigen, gewoon omdat hij vindt dat mensen moeten weten wat pijn is, zoals hij dat zelf ook weet.
Uiterlijk als draak Zwarte schubben - 15 meter lang & 5,5 meter hoog - Harde stekels - Grote kop - 2 gouden ogen - 2 grote vleermuisachtige vleugels - Hoorns - Pijlvormige staartpunt met stekels - 4 poten met 5 scherpe klauwen.
Luance is een zwarte Europese Draak.
Vaardigheden als draak Luance vecht met vlammen, zijn staart, zijn klauwen, zijn hoorns en zijn giftanden.
Vaardigheden als mens Hij is ontzettend slim maar dat kan hij ook van zijn moeder geërfd hebben (al heeft hij een veel sterkere dan zij) en hij is ontzettend sterk - al zie je dat verder niet aan zijn redelijk magere lichaam.
Relaties
Wie wil?
Extra
Nationaliteit Luance komt uit Engeland, Londen (en veroorzaakte nogal wat opschudding toen hij ineens op vloog als draak).
...
|