• die 's avonds zijn Quizlet een paar keer moet vergroten om alles zonder moeite te kunnen lezen? :Y) Misschien ligt het eraan dat ik nu de hele dag achter mijn boeken heb gezeten met mijn bril op foei Manon en dat daardoor mijn ogen meer moe zijn. Of misschien komt het omdat ik over het algemeen nu moe ben 's avonds door het studeren. Maar ik merk in ieder geval op dat ik de laatste paar dagen mijn Q groter heb moeten zetten om alles makkelijk te kunnen zien.

    En wat zijn jullie brilglazen sterken? De mijn is -3.00 rechts en -2.50 en + of - 1 cilinder links.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    uhh, -4 links en mijn rechter verslecht met de dag dus idk -6.5


    Heaven is a place that we all have

    Feliscatus schreef:
    Ik heb altijd mijn Quizlet op 175% ingezoomd staan, omdat alles anders zo klein is.


    Damn, ik op 110%. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    NEE. Dat heb ik al eeuwen! In de tijd dat ik mijn bril vertikte te dragen, had ik mijn scherm standaard op 175 procent staan, zodat ik gewoon ontspannen alles kon lezen. Inmiddels draag ik wél mijn bril en vind ik het nog steeds fijn om het scherm ingezoomd te hebben, haha. Het varieert een beetje tussen de 125 en de 175 procent.

    Mijn ogen zitten rond de -2 en hebben beide een cilinderafwijking, maar die zou ik even niet weten. Volgens mij zijn mijn ogen wel wat achteruit gegaan, dus ik ga binnenkort naar de opticien om dat eens te laten meten en een nieuwe bril uit te zoeken, yeay!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb het ook, maar ik heb het lettertype van mijn mobiel ook wat groter. Mijn brillensterkte is -14 en -13,5


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb -7,25, +1, ben nachtblind en heb een afwijking aan mijn ogen waardoor ik niet helemaal kan scherpstellen ook met bril op, (ik weet niet meer hoe het heet). Mn cilinder weet ik zo uit mijn hoofd niet. 's Nachts op mijn mobiel zitten lezen heb ik maar opgegeven want ik kan nauwelijks iets lezen. Ik hou het gewoon bij candy crush (krul)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik draag geen bril, maar mijn ene oog is verziend en het andere is bijziend. Op een of andere manier gaat dat ervoor zorgen dat ik normaal nooit een bril hoef (zegt de oogarts toch :'D). Maar als zoveel mensen er last van hebben, kan dit denk ik wel op de suggestielijst. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.