• Normaal maak ik altijd zelf mijn covers, maar vandaag lukt het mij gewoon echt niet. Ik heb twee covers nodig en ik vroeg mij af of jullie wat willen proberen. Ik beloof niet dat ik je cover gebruik, het kan zijn dat ik er zelf inspiratie uit haal, maar je krijgt sowieso credits en naamsvermelding als ik die van jouw gebruik voor inspiratie of gewoon helemaal! (5 credits per cover).

    COVER ÉÉN
    Tekst: The Grace of Betrayal
    Samenvatting: The first wizarding war is approaching. Sirius Black and Remus Lupin both get dragged to a different side. They need to hold on to each other, but can you justify turning your back to your friends when you are in love and are there always only two sides?
    Afbeeldingen: Hiervoor heb ik niks specifieks. Als faceclaims gebruik ik meestal Ben Barnes (Sirius) en Andrew Garfield (Remus), maar je mag ook twee onbekende personen gebruiken en dan liever zonder heel specifiek hun gezicht in beeld. Dat vind ik juist wel interessanter dan mijn originele fcs voorop. Verder een zwarte hond en een weerwolf, maar ook dit is niet verplicht. Een maan vind ik ook een leuke toevoeging, maar wees juist origineel en negeer mijn ideeën om er zelf een draai aan te geven!
    Kleuren: Ook hier geldt hetzelfde voor, doe vooral wat jij denk dat erbij past, maar gezien Sirius hier een Slytherin is en Remus een Gryffindor kan je wat doen met groen en rood.
    Thema: Duister, romantisch. Het is oorlog en denk vooral aan "goed" en "slecht" tegenover elkaar.
    Grootte: Het liefst 550 x 700.


    COVER TWEE
    Tekst: Constellation
    Samenvatting: Midden in de nacht, in een klein dorpje aan de zee, viel een gedaante uit de hemel. Met zwarte vleugels en een bleke huid. Het was Nacht en Nacht zou niet vertrekken voordat ze al het licht in mij had opgeslokt.
    Afbeeldingen: Eigenlijk is het enige wat ik er mooi op zou vinden een zwarte vleugel, maar dit hoeft niet perse. Verder kan je gebruik maken van sterren/donker/heelal. Ik zoek vooral naar tegenovergestelde. Nacht is donker gekleurd, met donker haar en het hoofdpersonage is bleek en heeft wit haar.
    Kleuren: Het liefst twee kleuren die 100% tegenover elkaar staan.
    Thema: Duister en gothic.
    Grootte: Het liefst 550 x 700.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 22:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heb je al gekozen? (: Ik lijd aan ongeduldigheid.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben nu alles aan het vergelijken c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik ben nu alles aan het vergelijken c:


    Ahh top!


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben gegaan voor deze twee, super bedankt voor het maken van de covers, ze zijn allemaal echt geweldig en het was echt onmogelijk om te kiezen haha, but I did it. Ik zal de credits zo snel mogelijk over maken!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh yaaay, ééntje van mij!
    Ik hoef trouwens geen credits, ik gebruik de spotlight toch nooit.^^


    The soul needs autumn.

    Zeer terechte keuzes! (bloos)


    Heaven is a place that we all have

    Wervelwind schreef:
    Oh yaaay, ééntje van mij!
    Ik hoef trouwens geen credits, ik gebruik de spotlight toch nooit.^^

    Oh hahah, ik heb ze al overgemaakt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Oh hahah, ik heb ze al overgemaakt.


    Oh, wie weet heb ik ze ooit nodig ofzo. Merci in dat geval! :'D


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Oh, wie weet heb ik ze ooit nodig ofzo. Merci in dat geval! :'D


    Jij kan ze ook altijd nog overmaken(:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.