• Zijn er hier toevallig Latijn wonders die mij misschien willen helpen met een stukje tekst vertalen? Of mensen met een groot Latijn woordenboek die wat woorden willen opzoeken? (:

    -wat een kutvak-

    Ik heb Latijn gedaan, maar ik heb mijn cursus van vorig jaar moeten afgeven.
    Ik had wel een goede site met veel vertalingen. Gewoon even Google'en! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    LOL, ik zit op MAVO dus heb geen Latijn. En je kan toch op google translate intikken? Het is dan wel niet precies, maar je kan er altijd wat van maken.

    Pinocchio schreef:
    LOL, ik zit op MAVO dus heb geen Latijn. En je kan toch op google translate intikken? Het is dan wel niet precies, maar je kan er altijd wat van maken.

    Geloof me, niet doen =p
    Damn, ik weet de site niet meer, maar wat ik wel weet, is dat je die vertaalsites nooit letterlijk mag overnemen, want die teksten zijn vertaald door leerlingen. Maar ze kunnen wel helpen ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Geloof me, niet doen =p
    Damn, ik weet de site niet meer, maar wat ik wel weet, is dat je die vertaalsites nooit letterlijk mag overnemen, want die teksten zijn vertaald door leerlingen. Maar ze kunnen wel helpen ;]

    Ja, i know. het punt is alleen dat ik een tekst die niet uit het boek komt moet vertalen... Ik heb nu wel een Duitse vertaling, maar als ik die vergelijk met mijn nederlandse gebeuren klopt er niets van haha!

    Ik wil helpen? (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil het wel proberen denk ik?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Die zijn echt retemoeilijk x)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben nu ook Latijn aan het studeren, dus ik kan wel helpen (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Patronum schreef:
    Ik wil helpen? (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Patronum schreef:
    Die zijn echt retemoeilijk x)


    idd, ik doe al 2 jaar Latijn, maar ik snap hier helemaal niks van


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    kuch -latijnengrieks.com- kuch...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    www.latijn-grieks.nl Als mijn vertaling daar niet opstond, maakte ik 'm niet.


    It's time to be happy again.

    Ik heb wel een groot latijns woordenboek voor je liggen, maar probeer latijnengrieks.com.


    We're all mad here.

    En wanneer je het niet kan vinden wil ik je best helpen, maar ik weet niet in welk jaar je zit. Over het algemeen kan ik wel redelijk vertalen, maar wel op mijn niveau, dus, geen garantie.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Haha. Ik ben nu ook Latijn aan het leren.
    Maar ik denk niet dat ik kan helpen, aangezien ik er niet zo pro in ben. (':


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'