• Normaal maak ik altijd zelf mijn covers, maar vandaag lukt het mij gewoon echt niet. Ik heb twee covers nodig en ik vroeg mij af of jullie wat willen proberen. Ik beloof niet dat ik je cover gebruik, het kan zijn dat ik er zelf inspiratie uit haal, maar je krijgt sowieso credits en naamsvermelding als ik die van jouw gebruik voor inspiratie of gewoon helemaal! (5 credits per cover).

    COVER ÉÉN
    Tekst: The Grace of Betrayal
    Samenvatting: The first wizarding war is approaching. Sirius Black and Remus Lupin both get dragged to a different side. They need to hold on to each other, but can you justify turning your back to your friends when you are in love and are there always only two sides?
    Afbeeldingen: Hiervoor heb ik niks specifieks. Als faceclaims gebruik ik meestal Ben Barnes (Sirius) en Andrew Garfield (Remus), maar je mag ook twee onbekende personen gebruiken en dan liever zonder heel specifiek hun gezicht in beeld. Dat vind ik juist wel interessanter dan mijn originele fcs voorop. Verder een zwarte hond en een weerwolf, maar ook dit is niet verplicht. Een maan vind ik ook een leuke toevoeging, maar wees juist origineel en negeer mijn ideeën om er zelf een draai aan te geven!
    Kleuren: Ook hier geldt hetzelfde voor, doe vooral wat jij denk dat erbij past, maar gezien Sirius hier een Slytherin is en Remus een Gryffindor kan je wat doen met groen en rood.
    Thema: Duister, romantisch. Het is oorlog en denk vooral aan "goed" en "slecht" tegenover elkaar.
    Grootte: Het liefst 550 x 700.


    COVER TWEE
    Tekst: Constellation
    Samenvatting: Midden in de nacht, in een klein dorpje aan de zee, viel een gedaante uit de hemel. Met zwarte vleugels en een bleke huid. Het was Nacht en Nacht zou niet vertrekken voordat ze al het licht in mij had opgeslokt.
    Afbeeldingen: Eigenlijk is het enige wat ik er mooi op zou vinden een zwarte vleugel, maar dit hoeft niet perse. Verder kan je gebruik maken van sterren/donker/heelal. Ik zoek vooral naar tegenovergestelde. Nacht is donker gekleurd, met donker haar en het hoofdpersonage is bleek en heeft wit haar.
    Kleuren: Het liefst twee kleuren die 100% tegenover elkaar staan.
    Thema: Duister en gothic.
    Grootte: Het liefst 550 x 700.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 22:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verder nog iemand die het wil proberen voordat ik ga kiezen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    en nog even in het topic


    I just caught the wave in your eyes

    dubbeIstrijder schreef:



    en nog even in het topic


    Oooh waaaw die is super cool Yu! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oh oh oh! ik had onlangs wat geprobeerd.


    Heaven is a place that we all have

    woops foutje opgemerkt

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 19:36 ]


    Heaven is a place that we all have

    MieczysIaw schreef:
    (...)

    Oooh waaaw die is super cool Yu! c:


    thanks Saar c:


    I just caught the wave in your eyes

    zie laatste post.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 22:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    zie laatste post.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 22:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    die vind ik gaaf


    I just caught the wave in your eyes

    tenks. het is echt abnormale struggle met de titel


    Heaven is a place that we all have

    OHMYGOD I DID IT honestly ik ben hier pittig heel pittig sambal blij mee

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 22:26 ]


    Heaven is a place that we all have

    ^ oh my gaaawd, die is zo mooi!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 22:34 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    ^ oh my gaaawd, die is zo mooi!


    aaaaaaaahhhh dankje c:


    Heaven is a place that we all have

    Wow damm guys. Kiezen wordt steeds lastiger haha. Ik ga vanavond kiezen. Als iemand nog wat wil proberen: feel free ^^.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Wow damm guys. Kiezen wordt steeds lastiger haha. Ik ga vanavond kiezen. Als iemand nog wat wil proberen: feel free ^^.


    Ik ben blij dat ik jou niet ben haha (krul)


    Heaven is a place that we all have