• Normaal maak ik altijd zelf mijn covers, maar vandaag lukt het mij gewoon echt niet. Ik heb twee covers nodig en ik vroeg mij af of jullie wat willen proberen. Ik beloof niet dat ik je cover gebruik, het kan zijn dat ik er zelf inspiratie uit haal, maar je krijgt sowieso credits en naamsvermelding als ik die van jouw gebruik voor inspiratie of gewoon helemaal! (5 credits per cover).

    COVER ÉÉN
    Tekst: The Grace of Betrayal
    Samenvatting: The first wizarding war is approaching. Sirius Black and Remus Lupin both get dragged to a different side. They need to hold on to each other, but can you justify turning your back to your friends when you are in love and are there always only two sides?
    Afbeeldingen: Hiervoor heb ik niks specifieks. Als faceclaims gebruik ik meestal Ben Barnes (Sirius) en Andrew Garfield (Remus), maar je mag ook twee onbekende personen gebruiken en dan liever zonder heel specifiek hun gezicht in beeld. Dat vind ik juist wel interessanter dan mijn originele fcs voorop. Verder een zwarte hond en een weerwolf, maar ook dit is niet verplicht. Een maan vind ik ook een leuke toevoeging, maar wees juist origineel en negeer mijn ideeën om er zelf een draai aan te geven!
    Kleuren: Ook hier geldt hetzelfde voor, doe vooral wat jij denk dat erbij past, maar gezien Sirius hier een Slytherin is en Remus een Gryffindor kan je wat doen met groen en rood.
    Thema: Duister, romantisch. Het is oorlog en denk vooral aan "goed" en "slecht" tegenover elkaar.
    Grootte: Het liefst 550 x 700.


    COVER TWEE
    Tekst: Constellation
    Samenvatting: Midden in de nacht, in een klein dorpje aan de zee, viel een gedaante uit de hemel. Met zwarte vleugels en een bleke huid. Het was Nacht en Nacht zou niet vertrekken voordat ze al het licht in mij had opgeslokt.
    Afbeeldingen: Eigenlijk is het enige wat ik er mooi op zou vinden een zwarte vleugel, maar dit hoeft niet perse. Verder kan je gebruik maken van sterren/donker/heelal. Ik zoek vooral naar tegenovergestelde. Nacht is donker gekleurd, met donker haar en het hoofdpersonage is bleek en heeft wit haar.
    Kleuren: Het liefst twee kleuren die 100% tegenover elkaar staan.
    Thema: Duister en gothic.
    Grootte: Het liefst 550 x 700.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 22:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Zo?

    Ik had hem per ongeluk niet opgeslagen dus ik moest de cover opnieuw maken, hij verschilt dus lichtjes van de eerste.


    Ja zo, helemaal top, thanks! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    I just caught the wave in your eyes

    It's awesome, thank you! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    I tried :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh wow die is echt gaaf! Bedankt! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Oh wow die is echt gaaf! Bedankt! ^^


    np ^^ ik zal zo eens kijken of ik iets voor je andere cover kan maken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oehh wat vet. Die foto van die man vond ik heel erg vet, maar het is wel dat de hoofdpersonages twee vrouwen zijn, dus dat komt niet helemaal uit, maar ik vind hem nog steeds gaaf (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Oehh wat vet. Die foto van die man vond ik heel erg vet, maar het is wel dat de hoofdpersonages twee vrouwen zijn, dus dat komt niet helemaal uit, maar ik vind hem nog steeds gaaf (:


    Damn haha :'D ik was eerst niet zeker of de foto een man of vrouw was maar bij nader inzien is de engel op mijn foto idd een man meh :'D misschien dat ik het subtiel kan verbergen ...



    *shame monkey emoji*


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Damn haha :'D ik was eerst niet zeker of de foto een man of vrouw was maar bij nader inzien is de engel op mijn foto idd een man meh :'D misschien dat ik het subtiel kan verbergen ...



    *shame monkey emoji*

    Oeh dat werkt op zich wel! I like it a lot (: thank you.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zijn er nog mensen die iets willen proberen? (:
    (Het liefst nog voor The Grace of Betrayal, want voor die andere heb ik nu sowieso al drie keuzes)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Zijn er nog mensen die iets willen proberen? (:
    (Het liefst nog voor The Grace of Betrayal, want voor die andere heb ik nu sowieso al drie keuzes)


    Ik wil wel iets proberen, maar dan wel vanavond? Dan kan ik de tijd nemen om afbeeldingen te zoeken en moet ik het niet zo gehaast doen waardoor de kans groter is dat mijn coverkwaliteit hoger is. (:


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik wil wel iets proberen, maar dan wel vanavond? Dan kan ik de tijd nemen om afbeeldingen te zoeken en moet ik het niet zo gehaast doen waardoor de kans groter is dat mijn coverkwaliteit hoger is. (:

    Is helemaal prima c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet niet of dit is in de stijl dat je zoekt? (Ik heb de afmetingen wel wat moeten aanpassen omdat ik het echt niet kreeg zoals ik wilde bij 550x700)
    Als het niet je ding is, zal ik vanavond naar iets 'donkerder' op zoek gaan. (:


    The soul needs autumn.

    Wow die vind ik echt heel erg gaaf! Dankewel ;o Echt heel erg vet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.