• Normaal maak ik altijd zelf mijn covers, maar vandaag lukt het mij gewoon echt niet. Ik heb twee covers nodig en ik vroeg mij af of jullie wat willen proberen. Ik beloof niet dat ik je cover gebruik, het kan zijn dat ik er zelf inspiratie uit haal, maar je krijgt sowieso credits en naamsvermelding als ik die van jouw gebruik voor inspiratie of gewoon helemaal! (5 credits per cover).

    COVER ÉÉN
    Tekst: The Grace of Betrayal
    Samenvatting: The first wizarding war is approaching. Sirius Black and Remus Lupin both get dragged to a different side. They need to hold on to each other, but can you justify turning your back to your friends when you are in love and are there always only two sides?
    Afbeeldingen: Hiervoor heb ik niks specifieks. Als faceclaims gebruik ik meestal Ben Barnes (Sirius) en Andrew Garfield (Remus), maar je mag ook twee onbekende personen gebruiken en dan liever zonder heel specifiek hun gezicht in beeld. Dat vind ik juist wel interessanter dan mijn originele fcs voorop. Verder een zwarte hond en een weerwolf, maar ook dit is niet verplicht. Een maan vind ik ook een leuke toevoeging, maar wees juist origineel en negeer mijn ideeën om er zelf een draai aan te geven!
    Kleuren: Ook hier geldt hetzelfde voor, doe vooral wat jij denk dat erbij past, maar gezien Sirius hier een Slytherin is en Remus een Gryffindor kan je wat doen met groen en rood.
    Thema: Duister, romantisch. Het is oorlog en denk vooral aan "goed" en "slecht" tegenover elkaar.
    Grootte: Het liefst 550 x 700.


    COVER TWEE
    Tekst: Constellation
    Samenvatting: Midden in de nacht, in een klein dorpje aan de zee, viel een gedaante uit de hemel. Met zwarte vleugels en een bleke huid. Het was Nacht en Nacht zou niet vertrekken voordat ze al het licht in mij had opgeslokt.
    Afbeeldingen: Eigenlijk is het enige wat ik er mooi op zou vinden een zwarte vleugel, maar dit hoeft niet perse. Verder kan je gebruik maken van sterren/donker/heelal. Ik zoek vooral naar tegenovergestelde. Nacht is donker gekleurd, met donker haar en het hoofdpersonage is bleek en heeft wit haar.
    Kleuren: Het liefst twee kleuren die 100% tegenover elkaar staan.
    Thema: Duister en gothic.
    Grootte: Het liefst 550 x 700.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 22:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    emtee


    I just caught the wave in your eyes

    Is er verder nog iemand die het wil proberen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet niet zeker of ik tijd heb maar ik kan kijken.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik wil vanavond wel eens proberen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thanks!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind je huidige Constellation cover best mooi! Ik zal eens iets anders proberen. (:

    edit.: Zijn de hoofdpersonages beiden vrouwelijk?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 15:15 ]


    The soul needs autumn.

    Is het iets in deze stijl dat je zoekt (de afmetingen kloppen nog wel niet)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik vind je huidige Constellation cover best mooi! Ik zal eens iets anders proberen. (:

    edit.: Zijn de hoofdpersonages beiden vrouwelijk?

    Yash!

    En wow die is echt geweldig!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Yash!

    En wow die is echt geweldig!


    Ik krijg hem groter, maar dan is de kwaliteit wel iets minder. Maar op Quizlet zelf worden covers automatisch wat verkleind dus dan zie je het niet. Ik snap wel als je het niet leuk zou vinden, dus ik kan altijd als je wilt opzoek gaan naar een gelijkaardige foto van zwart/witte vleugels. (Ik vond het wel mooi symbolisch met die vleugels) Maar als je de cover voor inspiratie gebruikt hoef ik natuurlijk niet echt opzoek te gaan.

    Is er iets wat er zeker nog bij moet? Of moet ik het gewoon zo laten en ga je de anderen afwachten? (:


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik krijg hem groter, maar dan is de kwaliteit wel iets minder. Maar op Quizlet zelf worden covers automatisch wat verkleind dus dan zie je het niet. Ik snap wel als je het niet leuk zou vinden, dus ik kan altijd als je wilt opzoek gaan naar een gelijkaardige foto van zwart/witte vleugels. (Ik vond het wel mooi symbolisch met die vleugels) Maar als je de cover voor inspiratie gebruikt hoef ik natuurlijk niet echt opzoek te gaan.

    Is er iets wat er zeker nog bij moet? Of moet ik het gewoon zo laten en ga je de anderen afwachten? (:

    Als je de foto googled (rechtermuisknop en dan "zoeken op afbeelding") kan je hem misschien groter vinden? Anders vind ik hem zo prima! Ik vind de titel vooral mooi en simpel. Hij lijkt een beetje op mijn eigen cover, maar ik vind deze vetter. Dus ik heb er niks op aan te merken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Als je de foto googled (rechtermuisknop en dan "zoeken op afbeelding") kan je hem misschien groter vinden? Anders vind ik hem zo prima! Ik vind de titel vooral mooi en simpel. Hij lijkt een beetje op mijn eigen cover, maar ik vind deze vetter. Dus ik heb er niks op aan te merken (:


    Gelukt.^^

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 15:53 ]


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Gelukt.^^


    Kan je hem misschien in plaats van korter, breder maken zodat de vleugels er niet afvallen? ;x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Kan je hem misschien in plaats van korter, breder maken zodat de vleugels er niet afvallen? ;x


    Bedoel je met dezelfde lengte, maar gewoon breder (bijvoorbeeld 600x700)?


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Bedoel je met dezelfde lengte, maar gewoon breder (bijvoorbeeld 600x700)?

    Nee wel gewoon 550 x 700, maar dan dat de vleugels er niet afvallen c:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 16:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Nee wel gewoon 550 x 700, maar dan dat de vleugels er niet afvallen c:


    Zo?

    Ik had hem per ongeluk niet opgeslagen dus ik moest de cover opnieuw maken, hij verschilt dus lichtjes van de eerste.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 16:15 ]


    The soul needs autumn.