• Hoi hoi,

    Ik wil binnenkort een Facbookpagina starten, genaamd "Van Limpt redacties".
    Een leuke banner is daarbij wel een must, natuurlijk!

    Nu moet het wel een beetje een zakelijke banner zijn, maar het moet wel een beetje 'mij' zijn. Al heb ik niet zo goed een antwoord op wat typisch 'mij' is, maar iets vrolijks of iets met boeken zou wel passend zijn.

    Ik loof 30 credits uit voor de winnaar en wil graag op 1 februari iemand kiezen. Maak zoveel banners als je wilt, haha. Dit zijn de afmetingen: 828 x 315 pixels

    Ik hoop dat de winnaar wel het bestand wil bewaren, want het zou kunnen dat ik iets andere afmetingen nodig heb voor de website. (Die nog gemaakt moet worden)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 13:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even MT (: ik ga even kijken of ik tijd heb om iets maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pickett schreef:
    Even MT (: ik ga even kijken of ik tijd heb om iets maken.

    Fijn c:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gibbs schreef:
    MT. :3


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil ook wel iets proberen! Je hebt behalve boeken dus niets specifieks wat je erop zou willen hebben? Dan ga ik zelf proberen creatief te zijn en wat te zoeken haha


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Nee verder niks haha, maar boeken hoeven er ook niet per se op. Ik heb ook wel iets met reizen trouwens. Fysiek reizen, maar ook reizen door een wereld in een boek te bezoeken en zelfs een reis maken met een auteur tot een mooi resultaat :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zit je nog met rechten en zo?


    ~My Mind Is Free~

    Oeh ja dat is een goeie. Het moet inderdaad rechtenvrij zijn als je afbeeldingen gebruikt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Woohooow, 30 credits. I'm in :Y)
    Ehm, plaatjes van weheartit en tumblr zijn toch rechtenvrij hoop ik? + wil je je naam erop? Of Van Limpt redacties?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 18:53 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat laatste. ^^
    En ik heb geen idee eigenlijk of dat rechtenvrij is. Op Google kun je zoeken op rechtenvrije afbeeldingen :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nu ga ik heel dom klinken, maar ik snap niets van die pixels :c moet de afbeelding 851 breed en 315 hoog zijn?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk het? Ik heb geen verstand van pixels haha. Het is de afmeting van de omslagfoto op FB, maar ik weet niet of je dat hebt ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Ik denk het? Ik heb geen verstand van pixels haha. Het is de afmeting van de omslagfoto op FB, maar ik weet niet of je dat hebt ;p


    Jeps, maar alle foto's die ik daar tot nu toe heb geüpload passen erin dus ik weet niet of ik de foto's ook moet aanpassen aan die lengtes.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké, ik heb een aantal dingen geprobeerd, maar er volgt nog een lading (:






    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien








    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 20:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien