• Hoi hoi,

    Ik wil binnenkort een Facbookpagina starten, genaamd "Van Limpt redacties".
    Een leuke banner is daarbij wel een must, natuurlijk!

    Nu moet het wel een beetje een zakelijke banner zijn, maar het moet wel een beetje 'mij' zijn. Al heb ik niet zo goed een antwoord op wat typisch 'mij' is, maar iets vrolijks of iets met boeken zou wel passend zijn.

    Ik loof 30 credits uit voor de winnaar en wil graag op 1 februari iemand kiezen. Maak zoveel banners als je wilt, haha. Dit zijn de afmetingen: 828 x 315 pixels

    Ik hoop dat de winnaar wel het bestand wil bewaren, want het zou kunnen dat ik iets andere afmetingen nodig heb voor de website. (Die nog gemaakt moet worden)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 13:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, hier nog een aantal met die drie-delige ^^
    Als je zelf vindt dat er drie hieruit mooier bij elkaar passen en ik heb ze nog niet gecombineerd, kan je het altijd even zeggen, dan maak ik er zo eentje :3 ik vind ze echt tof!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 15:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeh leuk. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vaiana schreef:



    Zoiets ? Of minder artsy?

    Ik vind hem cool, maar met de tekst erbij wordt hij wel erg druk. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goldstein schreef:
    Ik heb twee nieuwe versies toegevoegd aan mijn eerste post. Mocht ik nog iets toevoegen, zet ik ze daarbij, want dat is makkelijker vergelijken/terugzoeken voor mijzelf (en voor jou) c:

    Oeh leuk zeg! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Ik vind hem cool, maar met de tekst erbij wordt hij wel erg druk. ;D


    Zal ik anders wat andere lettertypes uit proberen? of is het toch niet echt wat je wilt?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoiets? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hmm, ik heb dit


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    hey! Ik wil best wat proberen te maken, maar ik moet wel even kijken of ik tijd heb c: Heb je een voorkeur voor 2/3 bepaalde vrolijke kleuren? Dat heb ik nodig heheh


    we tripped on the urge to feel alive

    Heb je al een keuze kunnen maken? :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het erg moeilijk hahaha. Ze zijn allemaal zo leuk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hii, ik heb een paar banners gemaakt! Ze zijn vrij simpel, dus misschien probeer ik nog wel iets wat meer abstracters maar ik weet niet of je dat mooi vindt?




    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik merk dat ik wel een voorkeur heb voor simpele banners, ik vind ze erg mooi!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb alles nog eens goed bekeken, maar ik heb een keuze gemaakt. Allemaal ontzettend bedankt, er zaten zo veel leuke tussen. Het is deze banner geworden:




    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Ik heb alles nog eens goed bekeken, maar ik heb een keuze gemaakt. Allemaal ontzettend bedankt, er zaten zo veel leuke tussen. Het is deze banner geworden:





    Uhm, zijn deze afbeeldingen echt rechtenvrij?

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Uhm, zijn deze afbeeldingen echt rechtenvrij?


    Jaaaj dankjewel ^^
    En uhm, normaal gezien wel? Ik heb zo door zo'n filter gehaald.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien