• Hoi hoi,

    Ik wil binnenkort een Facbookpagina starten, genaamd "Van Limpt redacties".
    Een leuke banner is daarbij wel een must, natuurlijk!

    Nu moet het wel een beetje een zakelijke banner zijn, maar het moet wel een beetje 'mij' zijn. Al heb ik niet zo goed een antwoord op wat typisch 'mij' is, maar iets vrolijks of iets met boeken zou wel passend zijn.

    Ik loof 30 credits uit voor de winnaar en wil graag op 1 februari iemand kiezen. Maak zoveel banners als je wilt, haha. Dit zijn de afmetingen: 828 x 315 pixels

    Ik hoop dat de winnaar wel het bestand wil bewaren, want het zou kunnen dat ik iets andere afmetingen nodig heb voor de website. (Die nog gemaakt moet worden)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 13:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wat een leukerds!
    De tweede kan sowieso qua afmetingen, de rest ziet er wat vierkant uit maar ik ga ze zo even testen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Morgen ga ik verder, maar de laatste vind ik echt tof :3




    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien





    Edit: Ik heb enkel rechtenvrije foto's gebruikt en nu vrij random kleurtjes gekozen. Mocht je specifieke kleuren heel mooi vinden, kan ik het altijd aanpassen naar die kleuren c:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 14:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil wel iets proberen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Frodo schreef:
    Oké, ik heb een aantal dingen geprobeerd, maar er volgt nog een lading (:






    Ik heb ze even gecheckt, maar de banners moeten wel echt rechthoekig zijn en niet vierkant. Dan zie je zeg maar de helft van het plaatje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Ik heb ze even gecheckt, maar de banners moeten wel echt rechthoekig zijn en niet vierkant. Dan zie je zeg maar de helft van het plaatje.


    Owkie, dan ga ik op zoek naar leuke rechthoekige (:
    Is er nog iets dat je er absoluut in wil?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Owkie, dan ga ik op zoek naar leuke rechthoekige (:
    Is er nog iets dat je er absoluut in wil?

    Nee, eigenlijk niet. ^^ Ik vond vooral de eerste twee die je had gemaakt heel leuk. (:
    Maar die kloppen beide ook niet qua afmetingen.

    Ik heb even gekeken in het topic waar de moderators om een omslagfoto vroegen voor de Facebookpagina van Quizlet, en daarbij werden deze afmetingen gegeven: 828 x 315 pixels

    Dus ik denk dat we die beter kunnen aanhouden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goldstein schreef:



    Edit: Ik heb enkel rechtenvrije foto's gebruikt en nu vrij random kleurtjes gekozen. Mocht je specifieke kleuren heel mooi vinden, kan ik het altijd aanpassen naar die kleuren c:

    Ik vind het een leuke combinatie. ^^
    Al houd ik zelf vooral van rood en groen, dus ik ben ook wel benieuwd hoe dat eruit zou zien. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Ik vind het een leuke combinatie. ^^
    Al houd ik zelf vooral van rood en groen, dus ik ben ook wel benieuwd hoe dat eruit zou zien. ^^


    Ik ga voor je kijken ^^ Ik heb trouwens ook nog een mega coole afbeelding van een schip gevonden (vind ik zelf dan), gezien je zo van piraten houdt, dus ik ga kijken of ik er ook nog eentje kan maken in die stijl.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik ga voor je kijken ^^ Ik heb trouwens ook nog een mega coole afbeelding van een schip gevonden (vind ik zelf dan), gezien je zo van piraten houdt, dus ik ga kijken of ik er ook nog eentje kan maken in die stijl.

    Oeh nice! :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat vind je van zoiets? Ik kan er ook nog een paar maken met andere afbeeldingen, als je het iets vindt



    -> het origineel is ook groter, maar dat je een idee hebt
    Als je hier klikt heb je hem al groter

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 13:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wat vind je van zoiets? Ik kan er ook nog een paar maken met andere afbeeldingen, als je het iets vindt



    -> het origineel is ook groter, maar dat je een idee hebt
    Als je hier klikt heb je hem al groter

    Oh, dat is ook heel gaaf! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Oh, dat is ook heel gaaf! ^^


    Top, dan maak ik er nog een paar ^^ die passen sowieso wel op je FB.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    Zoiets ? Of minder artsy?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb twee nieuwe versies toegevoegd aan mijn eerste post. Mocht ik nog iets toevoegen, zet ik ze daarbij, want dat is makkelijker vergelijken/terugzoeken voor mijzelf (en voor jou) c:


    Happy Birthday my Potter!