• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Wat goed dat iedereen goed kan lezen. *kuch kuch* Waarom doe ik nog moeite?


    kindness is never a burden.

    I think my playstation hates me now.

    Ik moet mijn moeder echt uit gaan leggen geen stroom uit te zetten zonder mijn playstation veilig af te sluiten. Want ze heeft het nu al twee keer gedaan. Ik wil er graag wat langer van genieten.
    Hij liep namelijk ook al vast bij Until Dawn net. -.-

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 12:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Met pijn in mijn hart post ik nu mijn 20001ste post. 20000 stond zo mooi. *insert really sad face* Daarom ga ik nu een eenhoorn posten om dit te verbreken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Please, stop crying.


    Ergens ben ik bang dat het weer zo'n geval wordt waarbij ik heel enthousiast ben en heel hard mijn best doe en niemand het leest en zoiets heeft van "het zal wel prima zijn, er zijn vast wel anderen die het gelezen hebben", waardoor het lijkt alsof het gewaardeerd wordt, maar dat feitelijk niet het geval is, waardoor ik mij er niet slecht over mag voelen, maar mij toch een grote mislukkeling voel...


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, er is gewoon geen buurtpolitie meer... FUCK THIS SHIT HOE MOET IK EXAMENS OVERLEVEN?


    What would Emma do?

    fat fat fat fat fat

    I don't think I've identified with a username this much since 'Hag'. Lel. Way to go Veerle. U enjoy this for the next 24/48 hours.


    The truth is out there.

    oke een vriend van mij koopt mij gewoon Assassin's Creed chronicles
    out of nowhere
    fu-cking lief.

    Ugh, je wil alleen weten of ik morgen op school kom zodat je niet alleen in de klas hoeft te zitten, daar ben ik 100% van overtuigd :')


    This ain't no place for no better man.

    Pickett schreef:
    Met pijn in mijn hart post ik nu mijn 20001ste 6001ste post. 20000 6000 stond zo mooi. *insert really sad face* Daarom ga ik nu een eenhoorn posten om dit te verbreken.

    I want to stab myself in the stomach. Like i'm enduring the pain already, why not make it legit?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb geen zin in dingen doen meh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I am a very happy little potato


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Buuhhh. Zove te doen. Maar ik wil nieeeet. :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •