• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Goldstein schreef:
    (...)

Je kan dan wel opschrijven voor de volgende vakantie en zo telkens de ideeën uitwerken die je na de vakantie hebt gekregen ^^

Jaaa true maar ik wil er nu aan schrijven maar maandag begint school weer en de week daarna heb ik toetsweek dus :cc

— Inner peace, it's hard to find. —

Plisetsky schreef:
    (...)
    Jaaa true maar ik wil er nu aan schrijven maar maandag begint school weer en de week daarna heb ik toetsweek dus :cc

Met dat probleem kan ik helaas niet helpen. Ik ben ook gedwongen bezig met een mega nota terwijl ik eigenlijk aan mijn stories zou willen werken. Zo frustrerend :c

Happy Birthday my Potter!

Goldstein schreef:
    (...)

Met dat probleem kan ik helaas niet helpen. Ik ben ook gedwongen bezig met een mega nota terwijl ik eigenlijk aan mijn stories zou willen werken. Zo frustrerend :c

awww :c Succes nog tho!

— Inner peace, it's hard to find. —

That's one angry little girl. Holy

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Lol ik dacht dat vallen door de sneeuw echt alleen iets was voor oude mensen :W

maar okay thanks stad mechelen om zout te strooien *not* ben ik mooi op mijn kont gegaan OP DE GROTE MARKT i mean zelfs daar niet gestrooid
    blauwe plekken everywhere

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Plisetsky schreef:
    (...)
    awww :c Succes nog tho!

Thanks jij ook met je toetsweek!

Happy Birthday my Potter!

Voor iedereen die het nog niet wist: Qing is echt de schattigste cutiepatootie ooit als ze boos praat over dat haar stad geen zout strooit.

Hanscom schreef:
    Voor iedereen die het nog niet wist: Qing is echt de schattigste cutiepatootie ooit als ze boos praat over dat haar stad geen zout strooit.

JA HE OML

Love is the message

Hoe vaker ik er over nadenk, des te grager wil ik een LotR gerelateerde tattoo.
    Toen ik het laatst eens subtiel zei kreeg ik echt een schuine blik van mijn moeder. Daar hoef ik dus geen steun van te verwachten...

Zal ik zo nog gaan wandelen? Met of zonder hond idk. Beetje beweging is wel goed. :')

me: lol waarom zou iemand zijn tijd verdoen met kijken hoe andere mensen eten
    also me: *kijkt de hele dag onder een dekentje naar mukbangs*

i put the fun in funeral

Deze baby's zijn intens.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Oke, dat was raar.

Overkill schreef:
    me: lol waarom zou iemand zijn tijd verdoen met kijken hoe andere mensen eten
    also me: *kijkt de hele dag onder een dekentje naar mukbangs*

relatable

waarom ben ik daar jaloers op!!!!!!!! fuck me and my brain

Ik wil meedoen met soty, maar durf niet 😅

LaAt ZiEn WiE jE bENt