• GEZOCHT: SNEEUWBALONTVANGERS

    Heb jij altijd al zo'n natte kleffe bal in je gezicht willen hebben? Hou jij ontzettend van sneeuw? Ben jij een echt wintermens? Ben jij ook zo'n fan van sneeuwballengevechten als wij dat zijn? Dan is deze advertentie wat voor jou! Wij zijn namelijk op zoek naar mensen die graag een sneeuwbal naar hun gegooid krijgen!

    Als een persoon die een sneeuwbal ontvangt, hoef je eigenlijk weinig te doen. Wacht tot je er één van ons ontvangen hebt. En voor de extra plezier, mag je natuurlijk ook teruggooien. Dat betekent namelijk nog meer kans een sneeuwbal te ontvangen! Deze mensen die de sneeuwballen ontvangen hebben we hard nodig, aangezien er anders een hopeloze, nutteloze hoop sneeuw blijft liggen.

    Dit heb je nodig om een sneeuwbal te krijgen:
    - Je moet meedoen aan het sneeuwballengevecht
    - Je moet tegen een beetje kou kunnen

    Heb je nog weinig tot geen sneeuwballen gehad?! Of krijg je gewoon graag een sneeuwbal in je gezicht? Voldoe je aan alle eisen hierboven? Solliciteer dan voor een sneeuwbal door een reactie te geven hieronder in een topic. Geef je motivatie waarom juist jij graag die sneeuwbal wil hebben!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 12:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    HAHAHAHAHAHAHA yer a genius
    Ik wil een sneeuwbal omdat ik dan een excuus heb er één terug te gooien. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    lol

    Haha, geweldig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik solliciteer (flower)

    Want ik ben er dol op dat ik natte kleffe sneeuw in m'n bek krijg waardoor alle make-up uitloopt en stuff, maar als tegen prestatie dat er dan veel word gelachen :D


    ~My Mind Is Free~

    Betreft: sneeuwballenontvanger

    Beste sneeuwballengooier

    Onlangs zag ik uw oproep.
    Hierbij de spijtige mededeling dat ik deze sneeuwballen niet in ontvangst wil ontnemen -ook al vind ik het een goed idee- , ik wens u veel succes met andere kandidaten vinden

    Mvg. Chickennugget


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hahahhaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gooi alsjeblieft die sneeuwbal naar mij, ik verga van de hitte.
    Nu denk je misschien: "Huh? Hitte?" Nou, ik ben zelf dusdanig supercool, dat alles om me heen ontzettend warm aanvoelt.
    Dus gooi! Ik sta vrij!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    YAAAAAA Heb ik eindelijk een goed excuus om mensen helemaal in te peperen! Kom maar op!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.