Jezus man laat me gewoon leven!!!! De hele week moet ik vroeg uit bed en daarna 7 uur op school zitten om vervolgens huiswerk te doen en daar ben ik altijd echt uitgeput van dus LAAT ME OP MIJN KAMER ZITTEN. DE HELE DAG. Ik wil niet bij jou en je kutkinderen zitten de hele dag ik heb ze niet gebaard ik ga ze ook niet opvoeden of - wat jij en papa nu meer lijken te doen - temmen. Ik haat het als je met zo'n minachtende stem zegt dat ik 'ook een keer mijn nest uit moet komen, het is al middag', denk je dat ik me zo welkom voel om überhaupt naar beneden te komen als jij er bent?? Ik weet dat mijn vader het echt nooit vol zou kunnen houden zonder jou maar man vaak zou ik willen dat je er niet was zodat je me niet elke keer het gevoel zou geven dat ik niet goed genoeg ben PLUS dan zou ik niet elk weekend wakker worden door al die tyfus kinderen van jou en zou ik ook niet zo gek van ze worden dat ik zelfs mijn eigen broertje niet kan verdragen als hij één geluid maakt.
/ Het is ook heel fijn dat mijn zusje gewoon vierentwingig zeven die fuckiNG musically muziek aanheeft waar mijn hersenen echt kortsluiting van krijgen en dan als tegenargument noemt dat ik de hele tijd aan het typen ben. sweaty,,,, typen is wat je doet als je huiswerk hebt en het is niet hetzelfde als chipmunk muziek maar dan alleen dezelfde 15 seconden 50 keer on repeat.
[ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:03 ]
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.