Ja inderdaad
??? schreef:
Als je reactie lees denk dat mij moeilijke gelooft maar, heb ontdekt eigenlijk dat wij de zelfde mensen ontmoete omdat wij de zelfde ongeveer interesses hebben en van de zelfde regio zijn.
Als ik mezelf was geweest in ter sterre kwam meer, geloofwaardige over en begreep meer waarom we de zelfde mensen kenden maar, had gewoon heel erg moeilijke met mezelf.
Toen sint-idesbalt zat mis eigenlijk de mensen uit ter sterre omdat ontdekte dat daar mezelf kon zijn en niet in sint-idesbalt maar, kon daar toch niet blijven vanwegen mijn autisme en psychose kwetsbaarheid.
Je vind raar dat nu door heb maar, kan probleem oplossend denken zit in de familie die wij nogal goed situaties onder ogen kan zien
ChickenNugget schreef:
bts?
Ik heb niks met de pop-muziek van nu
??? schreef:
Ik ben niet echt aan k3 maar, jou keuze en jou muziek smaak.
Ik ben meer voor kpop( girls generation, fx, blackpink) dubstep, hardstyle, trance en ben ook voor vrouwelijke internationaal sterren.
Zoals carly rea japsen, zara larsson , taylor swift,milk inc ,shakira en andere.
Ik ben eigenlijk nooit echt fan geweest van mannelijke zangeres wel van liedjes maar, echt idool dat weer niet.
Heb wel een idool die homo is en die mode ontwerper is maar, die is al overleden
ChickenNugget schreef:
ja ik vind k3 erg facineerd vooral hun 10000 luchtballonnen ik overweeg om ze te kopen
??? schreef:
hoe is het met idolen stalken ?
Bedoel wie heb allemaal al gestalkt ?
Ik weet van K3 en andere maar, wie heb nog allemaal gestalkt.
Lijkt mij zo bere zot door vlaanderen reizen voor idolen te stalken echt speciaal
ChickenNugget schreef:
Aight
??? schreef:
anders alles goed met jou ?
ik wist niet dat je op quizlet zat
ChickenNugget schreef:
hoe kom je erbij dat ik je computer hack.
ga naar een computer shop of zo
??? schreef:
waarom hack mijn computer ?
waarom doe zo raar tegen ik ?
gewoon iemand waar vroeger mee in klas zat.
Een jongen die wel humor geeft en goed karakter geeft als hem echt goed kent.
Was er vroeger echt zwaar verliefd op maar, ben blij dat het over is.
Iemand die nogal populair is in Roeselare en die is voor de jongens maar, zijn keuze
Mijn computer doet zo raar echt irritant
ChickenNugget schreef:
wie is jaimie
??? schreef:
Waarom hack jij mijn computer ?
Omdat je mij niet betrouwbaar vind wat ik vroeger deed ?
Oke dat begrijp ik.
Ik wist niet dat jij ook op quizlet zat ?
ChickenNugget schreef:
alright
??? schreef:
Kijk als dat zo is sorry dat je de laatste jaren stalkte maar, had wat problemen met mezelf en had andere problemen.
Had een tijdje eigenlijk niemand die mij echt hielp wel hulpverlening maar, de hulpverlening in Roeselare is echt crapul.
Ik heb ook structuur nodig dus als ik iets moet doen heb een handleiding een nodig heb vaak aan jou gedacht aan je commentaar.
Mijn excusses ervoor
ChickenNugget schreef:
ja man
??? schreef:
Ben jij soms een hacker op mijn laptop ?