Raphael Santiago
70 || Vampire || New York City Vampire Clan Acting Leader || Partying with an old Friend || In need for Blood
De nacht was gevallen, waardoor ik eindelijk veilig het Hotel Dumort uit kon. Begrijp me niet verkeerd, ik hield van mijn Clan, deed alles voor ze, maar soms kwamen de 4 muren heel dicht op je af. Nu reed ik rustig door de nog altijd drukke stad, richting de bloedbank, om een aantal zakken afgekeurd bloed op te halen. De afgelopen tijd zat de bloedbank erg krap, en om te voorkomen dat er doden zouden vallen, zorgde ik ervoor dat elke afgekeurde zak bloed bij ons belandde. Zo reed ik dan ook elke paar dagen persoonlijk naar de bloedbank om het op te halen. Hopelijk zou het snel weer aantrekken, want mijn onderdanen pikten ziek bloed ook niet heel lang meer. Toch moesten ze het ermee doen, wilden ze hun kop behouden, daar was ik heel simpel in. Ik reed door de achterstraten tot ik bij het juiste adres aanklopte. Al snel kwam er iemand naar buiten met 3 koelboxen. Ik laadde dankbaar de zakken bloed over in mijn zijtassen en bedankte de dame nogmaals, voor ik weer vertrok. Na de zakken te hebben uitgeladen in het Dumort, netjes verdeelt op bloedgroep, stapte ik weer op mijn motor, met twee zakken O-negatief bij me. Ik moest iets meenemen naar het feestje. Met dat in mijn achterhoofd reed ik langs de haven, een korte omweg met een motor als de mijne. Daar pikte ik een vers kistje haring op en een stukje verder een kiste oude Whiskey voor Magnus. Nog altijd vond ik het belachelijk om de verjaardag van een kat te vieren, maar het was een reden voor mij om uit het Hotel te komen en ik stond nog altijd bij hem in het krijt. Nu ik alles had, reed ik naar Magnus' nachtclub. Ik kwam liever bij hem thuis dan in de club, te veel mensen, maar het moest maar. Ik haalde alles van mijn motor en zette het ding op slot, voor ik binnenstapte en meteen opzoek ging naar het feestvarken en zijn baas. Vooral zijn baas, want katten, dieren in het algemeen, hadden het niet echt op wezens als ik. Ik vond de kat al snel, en zette het kistje vis naast hem neer, waarna ik verder zocht naar Magnus, terwijl het bloed in de zakken onder mijn arm wel heel erg begon te lokken. Ik stond al een tijd droog, zodat mijn onderdanen zich konden voeden, maar dat maakte leven, of eigenlijk bestaan, niet makkelijk voor mij, dus vanavond zou ik het ervan nemen. En anders wel stiekem van een van de gasten.
[ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 20:59 ]
Bowties were never Cooler