• want Q's grootste dierenvriend, Erieka ofwel Demiguise, is 21 geworden!!





    Navigator
    Lieve Erieka,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je van deze dag hebt mogen genieten en wens je het allerbeste voor het komende jaar.
    Ik hoop dat we nog lang van je aanwezigheid op Q mogen genieten, want het voelt hier toch wel een beetje vreemd zonder jou.

    Liefs,
    Natas



    Yonghwa

    Hey lieve Erieka! Partybeestje!

    Ik voel me zo raar dat ik je naam hierin zet, want meestal noem ik users bij hun usernames. Dat is gemakkelijker voor mij (om te onthouden). Maar je bent jarig en dan zou het maar raar zijn als ik je username inzette. Er werd mij gevraagd een stukje voor je verjaardagstopic te schrijven en daar ben ik blij mee. Ik moet wel zeggen, ik ben er niet zo goed in, zoals je misschien ziet maar ik zal toch mijn best doen voor een leuk stukje.
          Allereerst, happy birthday, lieve Erieka! Ik wens je veel cadeautjes, geld en plezier toe op deze mooie (maar koude) dag. Laatst las ik in het LJH topic iets in de trant van dat je niet veel met je verjaardag hebt. Daar kan ik helemaal inkomen. Maar ik weet ook dat ik het erg jammer zou vinden als ik geen felicitaties kreeg. Vandaar dit berichtje van me.
          Ik zie weleens in het LJH topic voorbij komen dat je het moeilijk hebt (met mensen) en daar weet ik maar als te goed in te komen hoe angstig dat kan zijn en is. Het is zo jammer om te zien dat je, je zo rot voelt daarin en daarom hoop ik dat jij diezelfde liefde en steun terugkrijgt, die jij stopt bij (het contact van) andere mensen. Je bent een lieve meid en staat altijd voor mensen klaar, hoewel wij weleens wat onenigheden hadden, help je me toch altijd met dingen en dat waardeer ik altijd zo van je!
          Ik begin te brabbelen. Maar ik wil je toch nog een keer feliciteren met je verjaardag. Happy birthday! Maak er een superleuke dag van!

    Lucca






    JetBlackHeart
    Lieve Erieka,

    Het jaar is weer voorbij gevolgen. Voor je het weet is het alweer tijd de lichtjes op hangen, de kerstboom om te tuigen en het vuurwerk in te slaan, omdat het weer de tijd van het jaar is. Maar voor dat het zover is, hebben we eerst nog een andere speciale dag te vieren. Een dag die we niet aan ons voorbij kunnen en mogen laten gaan. Deze dag, jouw verjaardag.

    Ondanks wij elkaar misschien niet zo goed kennen zoals wij anderen kennen, wil ik wel even de tijd nemen, om dit berichtje te schrijven en te bedenken wat ik jou allemaal wil wensen. Toen ik dat allemaal had bedacht, kwam ik erachter dat er helaas niet genoeg ruimte is, om het allemaal neer te zetten. Bij deze zal ik het dus maar kort en krachtig houden: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en mag deze dag net zo bijzonder worden als dat jij bent!*O*

    A birthday greeting!
    To wish you nothing less than all the things in life that brings you happiness

    Heel veel verjaardagknuffels,

    Naomi



    Kaikoma

    Lieve, leuke Erieka,

    Gefeliciflapstaartje met je verjaardag! Je bent een ongelooflijk leuke meid, met je bijzondere grijze haren en je obsessie voor katten. Ik ken je persoonlijk niet heel erg goed, maar toch ben je een meubelstuk, waar Quizlet absoluut niet zonder kan! Als ik Quizlet vol kon hangen met virtuele slingers, had ik het al láng gedaan, maar helaas is dat niet mogelijk. Hopelijk hangen er wel wat mooie slingers en ballonnen voor je en heb je Pim een zeer feestelijk hoedje opgezet! (daar wil ik dan wel een foto van, want katten met feesthoedjes, hallo)

    Een heeeele fijne dag toegewenst!

    Groetjes en knuffels,

    Kaikoma <3



    BriBry
    Heppy Birstday my pretty person (:
    Tijd om kaarsjes uit te blazen en onbeschaamd taart te eten, want vandaag mag het gewoon hehehe. Ik ben echt vet trots dat ik je ken, want je bent een van de meest lieve, over-enthousiaste, (schattige mwihihi) en gezelligste personen hier op Quizlet, vooral als het gaat om huisdierenliefde ^^ Ik hoop echt dat je een superduper gelukkige dag hebt, en dat je minstens nog wel iets van honderd hele gelukkige dagen hebt komend jaar, want dat verdien je. You can do it kitty. En geniet natuurlijk even van al die cadeautjes (:

    Liefs,
    Lieke



    Krolock

    Lieve Erieka,

    Jij, met je gezichtje zo lief
    en je passies zo groot
    verdient een fijne dag
    zonder slag of stoot.
    Met een knuffel van Pim
    en van Olaf een grote lik
    voor jou een geweldige verjaardag
    ja, dat wens ik!



    Tot zo ver mijn rijm-skills haha. Gefeliciteerd met je verjaardag! ^^



    Reigns

    Lieve Erieka

    Gelukkige verjaardaaaaaaag! Hoelang kennen wij elkaar nu al? Toch best lang? Je bent een super gezellige meid en het is altijd zo leuk om te zien wat voor een dierenliefhebber jij bent. Al je foto's zijn altijd super mooi, ik kan er echt uren naar blijven kijken. Daarnaast vind ik het ook super fijn om mijn liefde voor Sims met jou te delen, haha. Maak er een fijne dag van en hopelijk krijg je veel cadeautjes!

    xx Sylvie


    En nu... tijd voor taart!



    Ik had al gezien dat Mehri ook een topic had aangemaakt, maar ik was hier al een tijdje mee bezig. Dus je krijgt er gewoon twee. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 20:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat lief!
    D'r is alleen iets misgegaan met een linkje waardoor je de onderste spoilers niet kan lezen D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja als het goed is, is het nu gefixt. Ik wilde een preview doen maar opeens was het topic er. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd Erieka, hope you don't mind having two topics hehe

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 20:23 ]

    Nogmaals gefeliciteeeeeeerd c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha gefeliciteerd en geniet ervan! c:


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Awh wat is dit lieffff dankjewel :3


    26 - 02 - '16

    Again: gefeliciteeeeerd! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *O* *O*

    Nog een topic? xd

    Nogmaals gefeliciteerd dan hé xd


    Ich liebe dich 27.12.23

    Nogmaals gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Nog maar eens gelukkige verjaardag! ;P


    Ik wil een tuin vol egels

    Hehe, everybody loves Erieka. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jullie zijn echt heel lief 😄😄


    26 - 02 - '16