• Nou ik weet niet of dit topic bij school of lifestyle of media moet dus ik zet hem maar hier.
    Voor de best oudere Quizlet users onder ons heb ik een vraagje met welke versie van Veilig Leren Lezen zijn jullie namelijk opgegroeid?
    Ik kan me nog herinneren dat wij in groep 3 gewoon nog naar de serie Ik Mik Loreland keken met Karbonkel maar de volgende groep 3 naast ons of die daarna kreeg kennis te maken met Leesdas Lettervos.

    Dus ik wil even kijken of menig Quizlet de serie nog kent en of ze namelijk seizoen 2 van de serie hebben gezien want er is ook een 2e seizoen gekomen met een Karbonkel die wat meer menselijk was.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 16:38 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb leren lezen en schrijven met Ik Mik Loreland, maar een tweede seizoen heb ik nooit gezien. Ik kan me nog herinneren dat ik Karbonkel stiekem wel eng vond. (:


    <3

    Amica schreef:
    Ik heb leren lezen en schrijven met Ik Mik Loreland, maar een tweede seizoen heb ik nooit gezien. Ik kan me nog herinneren dat ik Karbonkel stiekem wel eng vond. (:


    Er is ook een documentaire over Karbonkel gemaakt, waarom hij nou zo eng was. En ik heb wel leren schrijven op een methode met Jos en Els of zo. Dit was iets wat wij ernaast keken in de klas of meestal op dagen waarbij de juf of meester jarig was. Want dan rolde de t.v. het lokaal in hoor.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb ook leren lezen en schrijven met Ik Mik Loreland en dat is echt heel lang geleden. Ik kan me nog goed herinneren dat ik van karbonkel absoluut geen fan was. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Karbonkel was sowieso eng (: Maar het is inderdaad wel heel lang geleden dat we dit te zien kregen bij ons wekelijkse tv kijk moment. Er was volgens mij ook zo'n soort programma waarmee je dan leerde rekenen.

    Nostalgie dit. Toen ik in groep 3 (2002-2003) zat, keken we dit ook. Vond het altijd super leuk!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oudere Q-users? Ik ben 13 en wij keken het ook :p

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 17:54 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    ScotIand schreef:
    Oudere Q-users? Ik hen 13 en wij keken het ook :p


    Haha het kan per school verzinnen, mijn beste vriendin is even oud alleen zij kreeg namelijk Leesdas Lettervos te zien.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik had Ik Mik Loreland ;D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    KARBONKEEEEEELL!!!! Iemand die nog meer nachtmerries kreeg van deze freak?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    KARBONKEEEEEELL!!!! Iemand die nog meer nachtmerries kreeg van deze freak?



    Ik niet, dit deed me namelijk niks omdat dit niet zo menselijk leek, ik vond het wel spannend maar dit was voor mij echt een trol.

    Maar dit is Dikie van het Liegebeest.. en hier kreeg ik nachtmerries van:


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Volgens mij keek ik dat ook. Ik kan het me alleen niet meer herinneren. Het is dat die karbonkel werd genoemd, want die houd inderdaad de verschrikkelijke herinneringen in mijn hoofd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb volgens mij zowel seizoen 1 als 2 gezien toen ik in groep 3 zat (of misschien seizoen 1 in groep 3 en seizoen 2 in groep 4 of zo).


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Haha, ik ken die allemaal niet omdat ik in België woon, maar ik meen me te herinneren dat wij met Pat Letterpad werkten, haha. Die Karbonkel ziet me er inderdaad wel eng uit voor zo'n kleine kindjes, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Haha, ik ken die allemaal niet omdat ik in België woon, maar ik meen me te herinneren dat wij met Pat Letterpad werkten, haha. Die Karbonkel ziet me er inderdaad wel eng uit voor zo'n kleine kindjes, haha.


    In de serie werden er ook met enge muziekjes gewerkt, ik denk dat dat ook een hele grote impact heeft gehad op hoe eng het was. Een beetje jumpscare achtig.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Firgun schreef:
    Haha, ik ken die allemaal niet omdat ik in België woon, maar ik meen me te herinneren dat wij met Pat Letterpad werkten, haha. Die Karbonkel ziet me er inderdaad wel eng uit voor zo'n kleine kindjes, haha.


    Oh, ik ben ook Belg, maar dan zullen we een van de weinige scholen zijn. Ik weet nog dat echt niemand van onze klas echt bang voor Karbonkel was, wij vonden het allemaal heel erg leuk :p


    I've hurt you again. How foolish can one man be?