• Hey lieve users van Quizlet,

    Zoals jullie waarschijnlijk allemaal gemerkt hebben, werkte alles de afgelopen dagen niet naar behoren op Q. Teksten waren niet compleet, af en toe lag de site er volledig uit, automatische taken zoals het resetten van de top waren eenmalig niet uitgevoerd en zo waren er nog wel meer kleine of grote probleempjes. Ondertussen zou alles grotendeels opgelost moeten zijn en werken enkel de smileys nog niet naar behoren.



    Wat is hier de reden van?
    De afgelopen dagen is de overstap naar PHP (versie 7) ingang gezet. Dit is een scripttaal die nodig is om de site te laten functioneren zoals hij doet. De vorige versie waarmee gewerkt werd, werd niet meer ondersteund en was dus minder veilig. Bovendien zou de site nu zo'n 400% sneller moeten zijn. Deze overstap was een vrij grote en lastige, waardoor er veel dingen opeens niet meer werkten en hersteld moesten worden. Echter zou als alles weer naar behoren werkt het dus vooruitgang moeten betekenen voor de site.

    Wanneer gaan de smileys weer werken?
    Als het goed is gaat Rutger daar morgen mee aan de slag en de kans is dus groot dat de smileys morgen weer zullen werken.

    Ik heb nog problemen met bepaalde functies die niet optimaal werken, wat nu?
    Geef het vooral aan in dit topic. Voor zover bij ons bekend zou alles weer naar behoren moeten bewerken op de smileys na. Als dat niet het geval is, is het dus fijn als jullie dit even aan zouden kunnen geven, zodat ook daar naar gekeken kan worden.



    We hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, maar als jullie nog vragen hebben, stel die dan vooral!


    Liefs,
    Het moderator- en adminteam van Q

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 10:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik krijg geen mailtjes meer als iemand reageert op mijn stories, komt dat ook hierdoor? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    WaIes schreef:
    (...)

    Weet je dan wel hoe je het lettertype Georgia kan gebruiken op Q?


    Op Quizlet dien je gebruik te maken van UBB codes. Hier is een topic met hoe dit werkt, welke lettertypes en kleuren je kan gebruiken, etc: Klik


    Happy Birthday my Potter!

    Als je eurotekens gebruikt in een topic of reactie dan verdwijnt de hele alinea waarin ze gebruikt worden, haha. Dus dat viel me ook nog op


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    € Even een kleine test.


    Happy Birthday my Potter!

    Derks schreef:
    Als je eurotekens gebruikt in een topic of reactie dan verdwijnt de hele alinea waarin ze gebruikt worden, haha. Dus dat viel me ook nog op


    Ik heb dit probleem niet (meer). De verdwijnende tekst zou opgelost moeten zijn. Heb je je cookies, geschiedenis etc. al gewist en welke internetbrowser gebruik je?


    Happy Birthday my Potter!

    kunnen emojis nu ook in topictitels?

    FIorian schreef:
    Ik heb nog wel op mijn telefoon dat ik een hoofdstuk een aantal keer opnieuw moet laden voor ik hem kan lezen. (Mobiele versie). Ik weet niet of dit aan mijn telefoon (want ik heb dit al klein tijdje geloof ik) of aan de werkzaamheden ligt (':


    Ik denk niet dat dit nog aan de werkzaamheden ligt. Heb je toevallig je geschiedenis, cookies etc. al gewist? En zie je reclame's? Is dit toevallig constant dezelfde reclame?


    Happy Birthday my Potter!

    Frodo schreef:
    Ik krijg geen mailtjes meer als iemand reageert op mijn stories, komt dat ook hierdoor? (:


    Ook dit probleem heb ik zelf niet. Staat het wel nog allemaal aangevinkt en weet je zeker dat dit het goede email adres is, waar je mee staat geregistreerd op de site?


    Happy Birthday my Potter!

    Raja schreef:
    kunnen emojis nu ook in topictitels?


    Ik heb dit even getest en nee, dat kan niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik heb dit even getest en nee, dat kan niet.

    haha, thank you. Jammer dat 't niet werkt.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik heb dit even getest en nee, dat kan niet.

    En speciale symbolen? Of die ook niet?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    En speciale symbolen? Of die ook niet?


    Ook niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ook niet.

    Awh jammer. Nou ja, we hebben het in ieder geval in posts (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ook dit probleem heb ik zelf niet. Staat het wel nog allemaal aangevinkt en weet je zeker dat dit het goede email adres is, waar je mee staat geregistreerd op de site?


    Aha, hij was ineens afgevinkt inderdaad. Dankjewel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Aha, hij was ineens afgevinkt inderdaad. Dankjewel!


    Quizlet is magisch apart soms haha, maar blij dat dit dan nu weer opgelost is c:


    Happy Birthday my Potter!