Kamerling schreef:
Ik ben hier stiekem fan van, maar gewoon omdat je ziet dat vaak als mensen camera's erbij halen en het imago beschadigd zou kunnen worden er dan meestal wel een oplossing is.
Wat vonden jullie trouwens van die aflevering waar die man bij de Maza wel noten bij zijn eten kreeg terwijl er aangegeven werd dat hij allergisch was en de hoofdmananger zei dat hij ze wel eens zou kunnen oplichten? Ik bedoel dat was eigenlijk net zoals die aflevering met Stefan waar ik dacht van; Komop zeg doe eens niet zo stom.
Ja jezus die hoofdmanager moet niet zo zeiken, het ging over één gerecht en waarom zou je iemand oplichten over een notenallergie? Het slaat nergens op en het is zo verschrikkelijk tegen alles wat je volgens mij geleerd wordt als je in de retailhandel gaat werken. Hij wilde hem niet eens zijn verontschuldigingen aanbieden, kom op zeg. Een foutje kan gebeuren, natuurlijk, maar om dan vervolgens
zelf in de slachtofferrol te springen en iemand verdenken van oplichterij terwijl hij letterlijk in het ziekenhuis heeft gelegen? Ik heb me echt enorm over die man lopen opwinden, wat een vreselijke rotvent.
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.