Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
Slytherin || My fiance is not as bad as it seemed || with Regulus || dress
Ik vertelde hem over mijn relatiestatus, en vroeg hem daarna naar die van hem. Ik wilde het wel graag weten, want ik wilde niets verpesten, zelfs al kon ik hier niets aan doen. Hij vatte de vraag gelukkig licht op en zijn vraag deed me eerst wat nerveus, en toen toch even oprecht lachen. Ik was opgelucht dat hij niemand had, en het feit dat hij uit dit alles toch iets wat licht was kon maken, was een hele goede eigenschap. Ik keek hem aan, opgelucht, maar toch wel wat nerveus om het gesprek niet stil te laten vallen. Ik wilde niet dat deze avond ongemakkelijk werd, maar juist door mijn vraag werd het dat. Gelukkig vond hij het niet ongemakkelijk maar eerder grappig. Zijn eerste woorden hielpen niet heel veel, maar gelukkig stelde de rest me gerust dat ik deze avond niet helemaal had verpest. Ik wachtte even op zijn antwoord, wat ik niet had verwacht toen hij zijn antwoorden uitsprak. Ik wist dat hij quidditch speelde, maar het lezen niet, wat toch best positief is. Een jongen die zijn studie serieus nam zag je niet veel en dat kon ik wel waarderen. Zijn vraag, en zeker de toevoeging, die erna kwam, een stuk minder. Mavi was een bloedverrader, maar nog altijd mijn zus. Ik kon het dan ook niet laten om terug te bijten, al moest ik dat misschien niet doen. "Ik kan jou hetzelfde vragen. Ik gok dat er in elke familie wel iets misgaat." Verder wilde ik het echt niet over hebben. "Ik drink amper, want ik ben zo weg en ik kan me geen kwetsuren kan permitteren." Met een hand door mijn haren ging ik verder met zijn vraag die ik nog niet had beantwoord. "Ik dans veel, ballet, en lees ook graag. Meestal zijn het boeken over de geschiedenis, vaak verre van de leerstof. Wat is jou favoriete onderwerp?" Mijn vraag was oprecht, wat me misschien wel het meest verraste. Ik wilde hem echt beter leren kennen, meer dan alleen door de dwang van de toekomst. Hij was een oprechte jongen met een denkwijze die tot nu toe overeenkwam met die van mij en ondanks zijn drinken, leek zijn moraal zo slecht nog niet. "Wil je nog wat drinken?" vroeg ik na het laatste slokje van mijn drinken te hebben opgedronken. Misschien dat ik toch zijn idee om een alcoholisch drankje te nemen zou aannemen. Dit bal was niet enorm gezellig, al viel mijn date mee, een klein beetje alcohol zou het misschien toch en beetje beter maken. Misschien dat hij ook zoiets wilde, dat was het wel zo aardig om ook wat voor hem te bestellen. De avond werd langzaam beter en hopelijk zou het steeds beter blijven gaan. Dan kon dit misschien een goede start van een redelijk band worden, iets wat wel het minste was waarop ik hoopte met hem, al zou het waarschijnlijk nooit liefde worden, maar wie ooit had bedacht dat dat zo geweldig was, moest ook opgesloten worden in het gekkenhuis.
Primrose 'Pixie' Matilda York
Ravenclaw || Apperantly my date is quite a fun guy || dress
Ik kreeg niet echt antwoord op mijn vraag, of het kneepje in zijn hand, alleen maar een wat vage blik in zijn ogen terwijl hij naar me keek. Toch werd het antwoord me meer dan duidelijk toen hij een heleboel shotjes bestelde, waarvan twee hele sterke. Ik grijnsde speels en liet mijn vingers wat rond de vlammen bewegen die op het laatste glaasje stonden. "Wat voor spelletje had je in gedachten? Of wilde je ze gewoon opdrinken?" Ik speelde wat met een los plukje haar. Ik vond het wel gezellig zo en gezien er nog maar vrij weinig gebeurde op de rest van het feest, was een spelletje zeker wel iets waar ik zin in had. Hallucineren was misschien wat minder, zeker op een avond als deze, maar ik moest de naam onthouden voor als het wel een avond was om het heel gezellig te maken en die ik niet perse hoefde te onthouden. Ik pakte de eerste Sweet Honey Twiglet alvast beet en keek ernaar. Het zat in een gewoon shotglaasje, maar die van de Dragon's Flame zat in een lang dun glaasje, iets wat voor een meisje altijd weer een nieuwe kans gaf om d'r date wat te plagen, ja toch? Voor nu liet ik het staan en keek naar mijn date, hopend dat hij een spelletje kende. Anders zou ik ze waarschijnlijk gewoon wegtikken. Ik had best wel zin in nog wat drank, en daarna om lekker te dansen, me te laten gaan, en te zien waar deze avond ons zou brengen, wat waarschijnlijk een bed zou zijn. Ik hoopte in elk geval van wel, want daar had ieder meisje toch wel eens behoefte aan? Ik pakte nu wel het eerste glaasje met Sweet Honey Twiglets en hield die vast een beetje omhoog. Zelfs als we een spelletje zouden doen, zou ik toch snel moeten drinken, en anders zorgde ik daar wel voor. Alcohol, dansen, en sex, dat waren de ingrediënten voor een goed feestje. Strippoker was ook altijd leuk, maar niet met z'n tweeën, dus dansen zou ook al geweldig zijn, zeker als hij echt zo slecht kon dansen als hij zei.
Bowties were never Cooler