• Heb jij daar ook wel eens last van? Je wilt een verhaal beginnen, maar het lukt je niet helemaal om het in je eentje uit te werken. Of je wilt een quiz ontwerpen, maar komt er niet geheel uit hóé je het 't beste aanpakken kunt.


    Wel, daar is dít topic voor! Heb jij problemen met iets en wil je graag even brainstormen met een ander om op ideeën te komen? Plaats dan hier je oproep, en wie weet komt er wel iemand op af die je helpen wilt!


    Dus laten we maar snel beginnen. Eén, twee, drie; BRAINSTORMEN MAAR! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yonghwa schreef:
    Ik zit met hetzelfde probleem wat Yolanda heeft en ik zat eigenlijk aan een wedstrijd te denken dat een soort ORPG gevoel heeft. Jullie kennen vast wel van die eigen keuze-boeken? Ik baseer mijn wedstrijd daar een beetje op, maar ik moet er nog een verhaal omheen bedenken. Tot nu toe heb ik alleen dat de deelnemers in een horrorhuis wakker worden en door gangen lopen om uit het huis te komen, maar ik moet dan nog wat opdrachten verzinnen. Iemand die dit wel leuk lijkt tot nu?


    Dit klinkt heel leuk!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dat kan ik nog niet beloven, want tijd enzo. Ik weet pas vanaf donderdag hoe mijn voortane schema eruit komt te zien. Maar het lijkt me wel onwijs vet. :9~

    Hehe, ik denk niet dat ik het zó snel aan ga maken hoor. Ik moet eerst de opdrachten verzinnen en hoe alles in zijn werking gaat steken. Tegen die tijd ben ik echt wel een paar weken verder. Ik ben perfectionistisch ingesteld oke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat handig! Ik zit nog met een verhaal. Dus ga hier zeker over nadenken (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik dénk dat ik mijn opzet klaar heb. Dank jullie voor het meedenken! En voor wie nieuwsgierig is en me eventueel wel wat kritiek wil leveren, stuur me gerust een PB zodat ik je co-auteur kan maken van de story waar ik de opzet in gemaakt heb. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JA, mt! Volgens mij is dit echt een mega handig topic.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gibbs schreef:
    Ik dénk dat ik mijn opzet klaar heb. Dank jullie voor het meedenken! En voor wie nieuwsgierig is en me eventueel wel wat kritiek wil leveren, stuur me gerust een PB zodat ik je co-auteur kan maken van de story waar ik de opzet in gemaakt heb. c:


    Ik ben niet zozeer nieuwsgierig, maar ik wil wel graag meedoen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Dit klinkt heel leuk!

    Thanks. Ik moet nog wel wat punten bijwerken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    mt


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil heel graag een soort maffia fanfic AU schrijven, maar de maffia wereld (de Russische specifiek) zit nogal heel ingewikkeld in elkaar omg :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nikiforov schreef:
    Ik wil heel graag een soort maffia fanfic AU schrijven, maar de maffia wereld (de Russische specifiek) zit nogal heel ingewikkeld in elkaar omg :'D


    IK VOEL JE
    Echt, die research heb ik opgegeven, want alles was zo met elkaar verwikkeld, dat ik er niet meer aan uit kon (':


    Mijn brein breint zoals het breint.

    ik wil een verhaal schrijven dat enkele tieners volgt in een roadtrip maar het lijkt allemaal zo poetisch en is dat goed of slecht want ze zijn op zoek naar het geluk enzo. het is ook allemaal paper towns achtig.

    en de karakters zijn zo allemaal uitgewerkt kind of maar dus hier is het concreter mer hoofdletters, dits letterlijk uit mijn notities dont judge:

    5 jongeren in minivan ===> onderweg naar 'geluk ====> grootste plottwist ooit'

    Mia ===> 17 jaar, eigenaar busje, heeft levensvoorraden aan eten meegenomen, draagt kersttrui op moment van vertrek, luisterend naar hamilton.

    Nathaniel ===> 16 jaar, rijbewijs nog niet gehaald, faalt best vaak, is altijd oftewel slaapdronken oftewel echt dronken, pyjamabroek, blaas ten grootte van pinda

    Gabriel ===> 18 jaar, mentaal de jongste, verslaafd aan redbull van de jumbo, is competitief, schrijft gedichten over tumblr dingen als regen en dashboards, vriendje Laure

    Emily ===> 16 jaar, zusje van Laure, is non-intentioneel meegegaan, houdt van cola, draagt altijd joggingbroeken want die zijn zo rekbaar, heeft een telefoonhoesje met spongebob op

    Laure ===> 18 jaar, zus van Emily, ging mee omdat ze het moest weten, heeft altijd honger, zeer vaste slaper, ligt meestal op de tweede achterbank of in de passagierszetel van voor met het spiegeltje, momenteel telefoonloos want die verdomde trap toch.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 23:01 ]


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    ik wil een verhaal schrijven dat enkele tieners volgt in een roadtrip maar het lijkt allemaal zo poetisch en is dat goed of slecht want ze zijn op zoek naar het geluk enzo



    Persoonlijk vind ik het een beetje cliché, maar weet je? Fuck dat! Als het leuk is om te schrijven en jij vindt het goed geschreven, dan moet je gewoon verder doen (: Er zijn altijd wel aanhangers van een poëtische stijl te vinden, dus ik denk dat je niet echt kan zeggen of het goed of slecht is. Kwestie van smaak (;


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Frisk schreef:
    (...)


    Persoonlijk vind ik het een beetje cliché, maar weet je? Fuck dat! Als het leuk is om te schrijven en jij vindt het goed geschreven, dan moet je gewoon verder doen (: Er zijn altijd wel aanhangers van een poëtische stijl te vinden, dus ik denk dat je niet echt kan zeggen of het goed of slecht is. Kwestie van smaak (;


    haha, daarom juist. het is gewoon dat ik over dingen schrijf die ik 1) lees in boeken en 2) altijd al eens wou doen

    dus idk clicheachtig.


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    haha, daarom juist. het is gewoon dat ik over dingen schrijf die ik 1) lees in boeken en 2) altijd al eens wou doen

    dus idk clicheachtig.


    Dit is het belangrijkste tho, dus gewoon doen. Iedereen schrijft wel eens clichés, want af en toe is het gewoon echt leuk. Het zijn tenslotte niet zomaar clichés geworden ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Frisk schreef:
    (...)

    Dit is het belangrijkste tho, dus gewoon doen. Iedereen schrijft wel eens clichés, want af en toe is het gewoon echt leuk. Het zijn tenslotte niet zomaar clichés geworden ^^


    awh yiss, motivation. ik zal morgen eens beginnen


    Heaven is a place that we all have