• Heb jij daar ook wel eens last van? Je wilt een verhaal beginnen, maar het lukt je niet helemaal om het in je eentje uit te werken. Of je wilt een quiz ontwerpen, maar komt er niet geheel uit hóé je het 't beste aanpakken kunt.


    Wel, daar is dít topic voor! Heb jij problemen met iets en wil je graag even brainstormen met een ander om op ideeën te komen? Plaats dan hier je oproep, en wie weet komt er wel iemand op af die je helpen wilt!


    Dus laten we maar snel beginnen. Eén, twee, drie; BRAINSTORMEN MAAR! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Frodo schreef:
    (...)

    1940 - 1950'ish (:


    Wel dat is wereldoorlog tijd. Denk eerlijk gezegd niet echt dat mensen bij elkaar gingen slapen op dat moment, want je wist niet wie te vertrouwen. (Of je moest onderduiken of zoiets) -- maar dit is meer mijn mening denk ik dan echt een feit

    ----
    Ik zit zelf met het feit dat ik al een volledige verhaallijn heb, dat ik al helemaal weet wat ik ga doen. Maar ik gewoon totaal niet weet wat voor personage ik wil hebben (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Hey,

    Ik kreeg net de vraag van iemand om voor het verenigingstijdschrift een klein verhaaltje/sprookje te schrijven. Er zijn verder geen regels aan verbonden, maar het moet wel vandaag af zijn.
    Ik heb alleen geen enkel idee over wat ik wil doen. Eerst dacht ik om iets te doen zoals in het begin van Jack the Giant Slayer klik hier voor de clip daarvan. Maar dat is lastig om goed te doen in het nederlands, en dan kopiëer ik gewoon dingen.
    Heeft er iemand een leuk idee?

    -Scythe