En misschien herken ik ineens mensen of zo
Oh hoi, Laura (':
DragonLove2 - Dit was de username die ik ook een soort van gebruikte op fanfic.nl. Ik geloof dat het dan alleen zonder 2tje was. Want hier werkte de eerste naam niet. Ik weet nog dat ik op gegeven moment had: die twee moet uit mijn naam.. Waarom Dragonlove? Eigenlijk geen idee. Ik was helemaal niet zo'n drakenliefhebber, nog steeds niet. Ik geloof dat de naam van een vriendin had, die een soort schouderdraakje als knuffel had.
Yuffie, Kairi, Demyx, Roxas - Zij komen allemaal uit dezelfde game. Ik ben een heel rijtje personages afgegaan. Het komt in ieder geval uit mijn favoriete game: Kingdom hearts.
Rhyme, Shiki - Via mijn favoriete game kwam ik op een site van een andere game: The world ends with you. Ik heb de game serieus nog nooit gespeeld, volgens mij is dat ook niet mogelijk hier in Europa, maar ik vond de personages eruit zo cool dat ik er twee als username heb gehad.
Aetha - Volgens mij was dit een knutselnaampje. Ik had wat letters door elkaar gehusseld. Er zat wel een reden achter, volgens mij was ik toen op zoek naar iets in de trend van Griekse namen ofzo. Wel, dit is niet echt Grieks of uit de oudheid, maar dat was het idee.
Valkyrja - Uit de Noorse mythologie. Valkyrja's waren vrouwelijke strijders (godinnen), die mensen naar Asgaard begeleidde, en dan vooral naar het Walhalla. (Het is hetzelfde als een Walkure). Hier had ik iets over opgezocht voor een wedstrijd
Cleiona - Een personage uit één van de boeken die ik heb gelezen.
SecondStar - De tweede ster naar rechts en dan recht door tot het morgen is.
AutumnStorm - Deze komt eigenlijk van de thee vandaan. De naam van het doosje
SpringBlossom - Deze was geïnspireerd op AutumnStorm. Ik wilde namen met elk seizoen. Dus ik heb er nog twee te gaan (':
En dan als laatste
FIorian: FIorian is het personage wat ik gebruikte bij de derde Quizlet games. Voor de gein had ik dus mijn username in mijn eigen personage veranderd en sindsdien nog steeds (al is dit stiekem met hoofdletter i). Ik had gezegd dat ik mijn naam pas zou veranderen als mijn personage dood zou gaan in de games. Nu heb ik gewonnen, en leeft mijn personage nog, dus zit ik voorlopig er nog even aan vast (':
[ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:24 ]
It's never gonna happen, Guys.