xSomewhere Beginnersusername. Enough said.
4Everdeen The Hunger Games. Ik vond 4-Everdeen best wel slim gevonden. Ik was dertien.
Synaisthmata Haha, dat moest eigenlijk 'Synaisthimata' zijn, maar dat paste niet. Het was de naam van een van mijn karakters en het is Grieks voor emoties - of zoiets dergelijks.
Tsubaki Zo'n karakter van een serie (Soul Eater) waar ik destijds fan van was.
Kwijt Ik ben nogal snel dingen kwijt. Ik vond het toepasselijk.
Found Kwijt. Found. 'Gevonden' vond ik niet echt leuk. Het rolt niet zo lekker over de tong.
Puzzel Puzzel. Puzzelen. Puzzels. Ik vond puzzelen altijd wel tof. Het leven is een puzzel. Leuk woord, puzzel.
Ideas Tja, nou, deze is niet heel erg cryptisch. Inspiratie, ideeën, schrijven, creativiteit, tekenen.
Fortunatis Van het geluksdrankje in Harry Potter. Felix Fortunatis.
Tesserae Dat zijn kleine mozaïeksteentjes uit het oude Italië. Ik kreeg het idee van een boekenserie waar ik destijds fan van was, Stravaganza.
GreaterGood Dat was meer filosofisch, van de uitspraak 'Let's do it for the greater good'. Dat had te maken met Harry Potter, het verhaal van Albus en Gellert.
Burglar Inbreker, ik vond het wel gaaf. The Hobbit kwam net uit, daar heb ik hem vandaan.
SherIock Sherlock met hoofdletter 'i'. De serie is gewoon tof .
Bored Ik verveel me nogal snel. Also:
Deerstalker Een jagershoed. Also:
Insert_Name Ahh, toen waren underscores nog maar net mogelijk. Dus toen kwam ik met deze op de proppen.
Gellert Van Albus en Gellert in het zevende Harry Potter boek.
Kvatch De ongelukkigste stad uit een van mijn favoriete games; Elder Scrolls IV: Oblivion.
Deathly_Hallows Harry Potter x Underscore = Deze username
Sherrinford Jemig, wat heb ik veel fannames gehad. Afijn, dit is de oudste broer van Sherlock en Mycroft Holmes.
Dinkleberg
Literatuur Ik hou nogal van schrijven, het leek me toepasselijk.
Galaxias Het Griekse woord van universum. Ik ben nogal geïnteresseerd in astronomie.
Fibonacci Van de Fibonaccireeks. Die vind ik ook erg interessant.
Homerus De Griekse dichter die de Odyssee schreef en grondlegger was van een heleboel literaire stromingen.
I_N_F_E_R_N_O Ik was een beetje aangeschoten in de bioscoop de nieuwe film aan het kijken, 'Inferno'. Toen heb ik in een melancholische bui ook maar mijn naam veranderd.
Ornacia Dat is van RuPaul's Drag Race, een guilty pleasure. Ik vind hem wel humoristisch.
Het is ook een beetje een strippernaam vind ik, dus ik wel hem wel de volgende maand veranderen.
[ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 0:03 ]
Tijd voor koffie.