• Lieve Q'ers,

    ik zit nu in 6VWO en moet binnenkort mijn profielwerkstuk afronden. Ons profielwerkstuk gaat over het beeld dat Nederlanders hebben van Zuid-Afrika. Dit onderzoeken we dan voor tijdens de apartheid, net na de apartheid en nu. Voor dat laatste heb ik jullie hulp nodig.
    Ik (en mijn mede-onderzoekster) zouden het heel erg waarderen als jullie deze enquête voor ons willen invullen. Dit duurt als het goed is niet langer dan vijf minuutjes. Het zou erg fijn zijn als je probeert om dit zo serieus mogelijk te doen, dan hebben wij er veel aan in ons onderzoek.
    De enquête is anoniem, los van wat vragen in het begin (leeftijd, etc).

    Alvast bedankt! (:

    Coosje

    ingeleverd!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    mogen belgen ook invullen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    mogen belgen ook invullen?

    Wilde ik net vragen haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Metamorphoses schreef:
    mogen belgen ook invullen?


    Dat mag! Of we die resultaten ook werkelijk gaan gebruiken weet ik nog niet zeker.

    Oke dit Belgje gaat het invullen :P

    Ingeleverd!

    Ingevuld!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Done ^^


    I am an idiot, I move.

    Gedaan.
    En graag gedaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Krijg ik hier ook credits voor :Y) nee kidding (ik moet veel van die dingen invullen voor mn opleiding). Ik heb het als Belg ook even ingevuld ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ingevuld, succes nog!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ingevuld, veel succes!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het gewoon als Nederlander ingevuld hoor :) En nu heb ik heimwee naar Zuid-Afrika...

    Ingevuld


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ingevuld, veel succes!


    chaos makes the muse