Firgun schreef:
Ik ben echt heel bang. Voor het eerst in meer dan een jaar campagnevoering ben ik echt heel erg bang. Goed nieuws is dat er klaarblijkelijk al extreem veel mensen gaan stemmen zijn, meer dan normaal, dus let's hope dat dat komt door de extreme campagnevoering van de Democraten betreffende dat. Fuck this. Echt waar. Ik heb besloten niet op te blijven vannacht, dus laat ons hopen dat de wereld morgen niet in een depressie ontwaakt.
Een grote opkomst is bijna altijd goed voor de Democraten, want groepen die vaak niet gaan stemmen zijn bijvoorbeeld Latino's, die juist wel altijd Democratisch leunen. Daarnaast: sowieso één Trump stem kan alvast worden afgetrokken van het totaal, want een van Trumps zoons schijnt een foto van zijn verkiezingsbiljet te hebben getweet terwijl een van de belangrijkste adviezen die het afgelopen jaar werden rondgegeven was dat absoluut níét te doen, want dat is niet toegestaan en je stem wordt erdoor ongeldig verklaard. :'D
Maar verder, ja, ik snap je heel goed. Gezien mijn huidige slaapritme blijf ik sowieso nog wel op tot een uur of twee, maar als er dan nog niets duidelijk is ga ik proberen wel te slapen, waarschijnlijk. Met gekruiste vingers, inderdaad.
[ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 20:56 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan