Thunderfvck schreef:
(...)
Dat is precies wat ik ermee bedoelde, ja.
@ hierboven, niet 90% nee, maar elke procent is een procent teveel. Momenteel gebeurd het al teveel, nu zal het nog erger worden. Ik weet ook wel zeker dat als Clinton het geworden was, er rellen zouden uitbreken. Maar voor hoelang? Nu zal het normaler worden de komende vier jaar.
Ik zie je punt, maar ik ben het er niet mee eens, hehe :'D
Wet is nog steeds wet, Trump kan nooit de wet opheven waarin hate crimes als strafbaar worden gezien, daarvoor is de Supreme Court om dat te voorkomen (als hij dit ooit zou willen, wat ik ook betwijfel). Dat deze Supreme Court ook Republikeins is, hoeft niet uit te maken, het zijn geen radicalen. En dat weten mensen: dat er een republikeinse president is betekent niet dat hate crimes niet meer strafbaar is.
Als ik een extreem homofobische Republikein zou zijn, zou ik eerder een hatecrime uitvoeren als ik merkte dat ik niet gehoord zou worden, dan als ik eindelijk mijn zin kreeg en Trump aan de macht kwam (iets positiefs voor mij). Maar ja dat is misschien niet heel relevant but still :'D
Haat was er en zal er altijd blijven, maar ik denk gewoon niet dat een republikeinse president ervoor zorgt dat dit toeneemt. En volgens mij heeft Trump ook nooit haat tegenover LGBT-mensen uitgesproken, dus die gedachten zouden mensen zelf al gehad moeten hebben, Trump heeft daar niets aan toe te voegen gehad (correct me if I'm wrong).
Ik zou me enorm veel meer zorgen maken over internationale betrekkingen over nucleaire wapens, klimaatverandering en economie (de Amerikaanse beurzen dalen hard sinds de afgelopen 8 uur).
But let's just agree to disagree I guess <3
how dare you speak of grace