Honestly, ik ben het een beetje eens met Puellae.
Het is niet het einde van de wereld, maar Hillary was wel een betere optie geweest (meer ervaring, mildere ideeën).
Ik ben ervan overtuigd dat Trump veel milder zal worden als president; zijn campagne was er ook voor bedoeld om radicalen achter zich te krijgen, om mensen aan te spreken en om Clinton zwart te maken. Nu hij president is denk ik dat het wel zal meevallen.
Zijn uitspraken over vrouwen en minderheden enz. raken mij eigenlijk nauwelijks, de dingen waar ik me echt zorgen om maak is dat hij 'niet begrijpt waarom landen hun nucleaire wapens niet gebruiken' (omdat we met alle nukes de wereld 7 keer volledig kunnen vernietigen, Mr. President-elect), maar het ergste vind ik nog dat hij gelooft dat klimaatverandering een hoax is. Mensen kunnen dat idee gaan overnemen (ik heb het al zien gebeuren), daardoor zal de regering minder kunnen gaan doen om het broeikaseffect tegen te gaan enz.
Die muur gaat er toch niet komen, tenzij hij Amerika daar miljarden voor wil gaan laten betalen, want Mexico zal hier nooit haar geld aan uitgeven.
Zijn overwinningstoespraak stelde me wel enigszins gerust, toen hij zich richtte tot zijn tegenstanders en tot verzoening en vrede uitriep.
It's not going to be that good, but it won't be that bad.
how dare you speak of grace