Puellae schreef:
(...)
1. Hij kan heel veel roepen en dan hoeft hij het nog niet uit te voeren
2. Niet mijn mening maar van feministen: Clinton moffelt het seksisme weg, Trump laat juist zien hoe erg het eigenlijk is en dat is beter dan doen alsof het er niet is.
3. Is de abortuswet wel goed?
4. Australië stuurt de vluchtelingen ook weg/terug, heeft nu geen last meer van vluchtelingen - dat lijkt te werken en is dat dan even slecht of slechter dan een muur bouwen? (geen mening maar even kritisch kijken naar andere landen)
5. Clinton kreeg allemaal geld van landen waar mensenrechten en vrouwenrechten niet echt tof zijn en dan is het zoveel slechter dat bepaalde dictators into Trump zijn?
Nogmaals: niet mijn mening maar puur kritische blik op beide kanten.
En: Ik was diehard beledigd door Trump's "grab m by the pussy". Super denigrerend.
1. Hij hoeft het inderdaad niet uit te voeren, maar door zo'n uitspraak te doen maak je duidelijk dat migranten niet welkom zijn. Het is en blijft een racistische uitspraak.
2. Dus omdat hij een seksist is, moffelt hij het niet weg? Wat een omgekeerde logica, hij is een seksist en dat is goed om te laten zien dat seksisme bestaat? Da's zoals misdaden uitvoeren om te laten zien dat misdaad bestaat.
3. Natuurlijk is de abortuswet goed! Meisjes van 16 die een kind hebben en hierdoor geen studie kunnen hebben en dus bijna verzekerd een slechte toekomst, moeten die niet de kans hebben om zelf over hun lichaam te beslissen? Of vrouwen die verkracht zijn geweest en een kind er aan overhouden, mogen zij niet beslissen om dat kind weg te doen?
4. Laten we anders allemaal de vluchteling terug sturen, de deuren sluiten en muren bouwen. Waar moeten ze dan heen?
5. Landen en dictators zijn nog steeds twee verschillende dingen. We hebben het hier over mannen die hun burgers constant censureren, vrijheden afnemen. Die staan achter de Amerikaanse president. Wauw.
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien