• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik wil niet volwassen zijn. makelaars bellen is eng. hiephoi.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I'm a screwedy screw-up, yes I am.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ja. Ja ik ben fanatiek in een paardenspelletje dat voornamelijk word gedomineerd door mensen tussen de 11 en de 14. En. Laat mij lekker enthousiast zijn over het feit dat mijn merrie met een GP van 3359.06 aan het bluppen is en dat het fokken zo goed gaat dat ik ooit in de top 100 hoop te komen :Y)

    En natuurlijk werkt mijn lichaam ook tegen. Verkouden worden tijdens tentamen week. Joepie!


    Seasons will change, but I shall remain

    Frey_ schreef:
    Ja. Ja ik ben fanatiek in een paardenspelletje dat voornamelijk word gedomineerd door mensen tussen de 11 en de 14. En. Laat mij lekker enthousiast zijn over het feit dat mijn merrie met een GP van 3359.06 aan het bluppen is en dat het fokken zo goed gaat dat ik ooit in de top 100 hoop te komen :Y)


    Ik was daar tot vorig jaar ook schuldig aan, niets mis mee (A)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Frey_ schreef:
    Ja. Ja ik ben fanatiek in een paardenspelletje dat voornamelijk word gedomineerd door mensen tussen de 11 en de 14. En. Laat mij lekker enthousiast zijn over het feit dat mijn merrie met een GP van 3359.06 aan het bluppen is en dat het fokken zo goed gaat dat ik ooit in de top 100 hoop te komen :Y)

    En dan zit ik na 6 jaar nog maar op 2600 GP. Maar ik speel het ook nog amper. Log alleen soms in.

    // Ik haat het thuis. Zo erg.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 14:31 ]

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    En dan zit ik na 6 jaar nog maar op 2600 GP. Maar ik speel het ook nog amper. Log alleen soms in.

    // Ik haat het thuis. Zo erg.


    Ik zit nu op 83 dagen, maar ik had hiervoor al een account waarin ik heel veel had bereikt (die werd helaas verwijderd), dus ik heb al wat ervaring. Alleen ik heb nooit gefokt, dus daar was ik nu maar mee bezig gegaan en ik had het geluk toevallig een goede fokmerrie te kunnen kopen voor 50.000 (:

    Ik ben schandalig,maar als je besluit te stoppen, ik weet wel een goed doel voor je zm items en je paarden (wbw)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 14:47 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik zit nu op 83 dagen, maar ik had hiervoor al een account waarin ik heel veel had bereikt (die werd helaas verwijderd), dus ik heb al wat ervaring. Alleen ik heb nooit gefokt, dus daar was ik nu maar mee bezig gegaan en ik had het geluk toevallig een goede fokmerrie te kunnen kopen voor 50.000 (:

    Ik ben schandalig,maar als je besluit te stoppen, ik weet wel een goed doel voor je zm items en je paarden (wbw)

    Heheh, ik zal, als ik ooit echt stop wel een topic maken en alles aanbieden (:

    Metamorphoses schreef:
    nodig jezelf anders uit bij mij thuis


    waaait u just did nvm then


    i put the fun in funeral

    Omdat het wat slijmerig is om ene nieuw topic aan te maken én omdat een dosis positiviteit in het LJH alleen maar goed is:

    Jullie mogen weten dat jullie allemaal geweldig en gewenst zijn! Iedereen die hier is, is een deel van Quizlet en jullie maken allemaal de site een stukje beter! (: Vaak is alleen de negativiteit van de website te zien, maar ik vind dat het ook wel eens gezegd mag worden hoe geweldig het wel niet is dat jullie er zijn en er zijn voor elkaar *O*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trivial schreef:
    Omdat het wat slijmerig is om ene nieuw topic aan te maken én omdat een dosis positiviteit in het LJH alleen maar goed is:

    Jullie mogen weten dat jullie allemaal geweldig en gewenst zijn! Iedereen die hier is, is een deel van Quizlet en jullie maken allemaal de site een stukje beter! (: Vaak is alleen de negativiteit van de website te zien, maar ik vind dat het ook wel eens gezegd mag worden hoe geweldig het wel niet is dat jullie er zijn en er zijn voor elkaar *O*



    Gewoon maken! Zo'n topic is voor sommige mensen echt een lichtpuntje. ;3


    Your make-up is terrible

    Oma vind mij er heel erg wit uitzien in mijn gezicht, wat ook wel klopt. Wanneer ik in de spiegel kijk lijkt het echt of ik ziek ben en volgens mij denken sommige mensen op straat dat ook. Maar mijn armen zijn nog witter ;'D
    Maar opa be like; 'Ach, gewoon zo houden hoor Kell!" ;')

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    ga toch heen


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ugh, toch maar naar school straks. Thuis zitten is toch niet gezellig. Beetje jammer dat ik pas laat thuis ben en morgen er vroeg uit moet..

    Ze zegt de hele tijd dat ze Harry Potter niet leuk vind en moet ze er niks van weten, zit ze opeens met haar dvdbox van Harry Potter op schoot die films te kijken. Is ze bezeten?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:40 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.