• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Steve schreef:
    Waarom gooit iedereen zo in mijn gezicht dat het vandaag alweer 35 jaar geleden is dat de twee favoriete mensen van mijn favoriete fandom vermoord zijn? I mean, ik heb ook gevoelens. (no_chears)
    RIP Jily.

    Don't remind meeee D;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jezus hoe dom denk je dat ik ben?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    nooit gedacht dat vrijwillig zou zeggen om met haaaar af te spreken (tot waar school me toch drijft HAHA)


    lool kill me plz

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 10:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Niet zoveel zin in vandaag... en morgen... en overmorgen... daarna is het wel weer leuk

    letterlijk huilen om dit concert


    i put the fun in funeral

    Zo jammer dat je niet gewoon ergens een schooldiploma kunt kopen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vandaag bestaat uit hoesten. Heel vaak hoesten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yup, ik ben degene die niets goed kan doen thuis. Zelfs hele dagen op mijn kamer zitten en niets zeggen is verkeerd. Fuck jullie allemaal.

    Ennn natuurlijk moest deze week beginnen met een lekkere semi depressie dag

    Het enige dat ik wil is vandaag lekker even niks moeten en rustig uithuilen en klasgenoten en docenten die een keertje zeggen 'ah, ja, ik ben zo blij dat we nu even kunnen ontspannen' ipv 'volgende week moet dit en dit en dit en dit af' en 'hahaha mijn haar valt uit van de stress maar verder prima, hoe was jouw weekend?' ik wil gewoon mijn shit op orde hebben en in plaats daarvan loop ik achter met ALLES


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil echt heel graag gaan, maar die tijden zijn echt kut... Ik bedoel, begint om 18.30, eindigt om 19.30 en dan moet ik maar zorgen dat ik om 20.00 thuis ben, want dan moet ik douchen...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Fuck. Is een diploma belangrijk?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb geen zin om op te staan en thee te maken, maar ik heb nog niks gedronken vandaag.


    Your make-up is terrible

    Stress, geen motivatie. Kan ik niet gewoon een leuk boekje lezen en geen zorgen hebben :c?


    Seasons will change, but I shall remain

    A fresh, new start would be amazing rn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Drukkkk hier


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.