• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het zou hierbinnen twintig graden moeten zijn en ik zie hier met een trui en sjaal maar ik bevries??? Waarom is het zo koud???


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom is een plot bedenken zo moeilijk?


    Your make-up is terrible

    ja, ik vind het sneu dat je geopereerd wordt en ja, ik wil samen verhuizen, maar als ik binnen drie weken niets vind, word ik eruit geknikkerd. nou, je moeder vindt het oke als ik bij haar kom wonen tot we iets gevonden hebben, maar for fuck's sake, ik weet honderd procent zeker dat ik daar compleet gestoord ga worden

    je beseft je ook blijkbaar niet dat dit appartement het beste is wat er op ons pad is gekomen en dat je later mee kunt verhuizen. niks, het is onpersoonlijk,de enige slaapkamer wordt verdomme een muziekkamer. VOOR JOU.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:57 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Al die halloween-awesomeness licht mijn hartje echt op. (bloos)


    What would Emma do?

    Trivial schreef:
    Omdat het wat slijmerig is om ene nieuw topic aan te maken én omdat een dosis positiviteit in het LJH alleen maar goed is:

    Jullie mogen weten dat jullie allemaal geweldig en gewenst zijn! Iedereen die hier is, is een deel van Quizlet en jullie maken allemaal de site een stukje beter! (: Vaak is alleen de negativiteit van de website te zien, maar ik vind dat het ook wel eens gezegd mag worden hoe geweldig het wel niet is dat jullie er zijn en er zijn voor elkaar *O*



    Doendoendoendoendoen! Positiviteit is geweldig ^^

    // Oeps, nu heb ik iedereen vermoord behalve Nate en Varric. Voorkeur much?

    Mijn ouders vonden het nodig om nadrukkelijk in mijn bijzijn te bespreken hoe ze hun vakantie wilden en dat ik niet mee ga. Lololol. Afgelopen jaar moest ik mee en nu mag het niet meer? Het is dat ik het sowieso niet wilde, al waren jullie de laatste mensen op aarde. Zo fucking zielig.


    26 - 02 - '16

    Kan me niet schelen dat je boos wordt. De stemming hier is toch al verpest.

    Zucht. Niet om arrogant te zijn maar mijn photoshopwerk was echt wel één van de beste en ik heb het idee dat dat niet helemaal uit de verf kwam omdat ze van die stomme vragen stelden uuugh. Ga gewoon ook mijn verhaal lezen ofzo, dan snap je het nog beter. Heb echt het gevoel alsof ze me niet begrepen hebben. Bleh. Ik wil een hoog cijfer.

    Ik snap niet waarom mensen een max aantal woorden op een RPG zetten, lol.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik snap niet waarom mensen een max aantal woorden op een RPG zetten, lol.


    Precies mijn ding. Ik zag het ook al. Je kunt een minimum instellen, maar een maximum gaat te ver xd


    Ich liebe dich 27.12.23

    Thunderfvck schreef:
    Ik snap niet waarom mensen een max aantal woorden op een RPG zetten, lol.

    Ik las minimum idk why, maar ik dacht "that's logic right", maar max. wat?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik las minimum idk why, maar ik dacht "that's logic right", maar max. wat?


    Ik dacht ook eerst dat die mensen een foutje gemaakt hadden, maar dat is niet zo, lol.


    Your make-up is terrible

    oké weer werk vinden is echt moeilijker dan ik dacht


    ik weet echt niet wat ik moet doen of waar ik kan werken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Gewoon maken! Zo'n topic is voor sommige mensen echt een lichtpuntje. ;3

    Klik ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trivial schreef:
    (...)
    Klik ^^


    Yes, super leuk! ;3


    Your make-up is terrible