• Ik ben helemaal niet zo van de romantische komedies, maar ik ontving een niet zo stille hint dat mijn man er wel wat meer zou willen kijken, dus ik moet er toch aan geloven. :Y)

Nee oké, serieus. Ik wil hem er eigenlijk eens mee verrassen omdat hij dat niet echt van mij verwacht, maar als ik zelf een film moet gaan zoeken kost het me waarschijnlijk uren en gezien deze website vol met dames zit... roept u maar. c;

Liefst iets wat op Netflix staat, maar dat zal ik zelf wel controleren ;p

Every villain is a hero in his own mind.

Priestess schreef:
    Ik weet niet of hij op Netflix staat, en ik weet niet eens of het een echte romkom is omdat ik romkoms zelf ook vreselijk vind en er geen verstand van heb, maar 'Ten Things I Hate About You' vind ik erg leuk. Hij is ook al vrij oud. *O*

Dat is een van mijn favoriete films, dus die wilde ik ook noemen, haha. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

The Bounty Hunter vind ik een hele goeie :3

26 - 02 - '16

Ik vond Date Night wel een leuke film. ^^

The Bounty Hunter, die al 2x is opgenoemd, vond ik ook erg leuk!

Ik wil een tuin vol egels

Hij is al genoemd maar serieus Ten Things I Hate About You is geweldig.

Happy Birthday my Potter!

How to lose a guy in 10 days _O_

Zo, hier kan ik wel wat mee haha. ^^

10 things I hate about you heb ik inderdaad al gezien. Die vond ik zelf ook erg leuk c;
    (Al was hij de tweede keer alweer wat minder leuk xD)

Every villain is a hero in his own mind.

Friends with benefits!

Everything is illuminated by the light of our past.

Sex tape is ook leuk (:

Thunderfvck schreef:
    (...)

Yes. Ten Things I Hate About You was erg leuk. 8D Erg cliché, maar anders kan je niet verwachten van romkoms, hahaha. Ik heb nog nooit eentje gezien die niet cliché was.

Die heb ik op DVD. Dat is echt mijn favoriete film ooit.

The Bounty Hunter en The Proposal zijn ook wel grappig. What Women Want, Sweet Home Alabama, Two Weeks Notice kun je ook kijken.

Don't walk. Run, you sheep, run.

the ugly truth vond ik een hele leuke romantische komedie

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

What's your number! Deze heb ik echt al... Nou misschien wel 12x gezien en hij blijft leuk! Hoofdrol Chris Evans en Anna Faris. Oh en Bilbo komt ook ergens nog om de hoek kijken :')

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Ik ben écht, écht geen fan van romantische komedies, maar Life As We Know It is inderdaad vrij goed, haha.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

BRIDGET JONES. En 4 Weddings and A Funeral.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

"About Time " vind ik zelf hartstikke goed! Heel leuke, sympathieke personages, een goede verhaallijn (vind ik, haha) en veel humor. (:

Edit: "Friends with Benefits" vond ik ook heel leuk.

[ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 19:22 ]

"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

LIFE AS WE KNOW IT

Heaven is a place that we all have