• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    All aboard the delaying train / choo chooo


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    (...)

    Shit, hij heeft het ontdekt. Al denkt hij dat het van onze ongesteldheid komt. Little does he know... :Y)



    Hahahah damn. Weten we meteen wel een nieuw slachtoffer (wbw) Hij weet te veel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vasten maakt me zo hangry.


    Your make-up is terrible

    Wanneer er op NPO2 een documentaire is die heet 'human planet' en de voice over John Hurt is (de draak uit Merlin). Herinneringen, herinneringen <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Streetrat schreef:
    (...)


    Hahahah damn. Weten we meteen wel een nieuw slachtoffer (wbw) Hij weet te veel


    Sowieso. He knows too much..


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het duurt zo focking lang. Nou moet ik weer de hele tijd wachten en heb ik weer voor niks mijn noodles gemaakt. Urgh. Schiet gewoon op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    mensen die consequent op IEDER bericht over rtl's keuze om zwarte piet te veranderen boos reageren get a life no get two lives


    i put the fun in funeral

    Thunderfvck schreef:
    Vasten maakt me zo hangry.


    Toen ik altijd vastte had ik datzelfde probleem en mocht niemand bij me in de buurt komen want holy shit, ik verslond je levend

    of ik zat buiten te roken en te grommen naar de mensen die binnen aan het eten waren


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Miall schreef:
    (...)

    Sowieso. He knows too much..


    Pluspunt: het is ook nog eens mijn ex


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Was het niet overduidelijk wat ik zei?

    // Deze opdrachten vragen om veel te persoonlijke dingen. Die ga ik ze niet geven.

    // 2 fouten op een toets van 20 vragen en ik heb een 5.5. Oke.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 17:13 ]

    Priestess schreef:
    (...)

    Toen ik altijd vastte had ik datzelfde probleem en mocht niemand bij me in de buurt komen want holy shit, ik verslond je levend

    of ik zat buiten te roken en te grommen naar de mensen die binnen aan het eten waren


    Ja, vooral tijdens de eerste 24 uur. x_x Etende mensen zijn het ergst.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ruim drie uur gedaan over iets wat normaal een uur en tien minuten duurt. Daar gaat mijn dag. Lol.


    26 - 02 - '16

    me: *ignores literally everyone* it's okay they won't take it personally
    also me: if you don't respond within 4 min i'll block you it's over


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    me: *ignores literally everyone* it's okay they won't take it personally
    also me: if you don't respond within 4 min i'll block you it's over


    The wonderful ways of the mind


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niet zo heel lieve Lotte van twee dagen geleden,

    Je bent een *piep*. Was niet zo lui geweest en had de bijeenkomsten faillissement ook gewoon al geleerd. Dan had ik vannacht nog wat slaap gehad. Nu niet. Je wordt bedankt.

    Hele boze groetjes,

    Lotte van nu.


    She's imperfect but she tries