• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Miall schreef:
    (...)

    Jawel, ben wel begonnen, maar ik ben altijd van iets meer last minute dan goed voor me is en mijn zelfdiscipline zit dit collegejaar ergens onder de grond ligt. :') Ik doe één tentamen tegelijk, eerst deze, dan pas die van volgende week leren hahahaha.

    Dat van last minute is heel erg herkenbaar haha. Nou ja, succes met leren in ieder geval! :Y)

    Krolock schreef:
    (...)
    Dat van last minute is heel erg herkenbaar haha. Nou ja, succes met leren in ieder geval! :Y)


    Thanks, you too. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Van je vrienden moet je het hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan de eerste helft van Implicit Demand For Proof, yay c:

    Het houd ook nooit op hè...
    Ik denk dat ik maar gewoon op het spoor ga liggen en nooit meer wakker wordt


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Je doet alles voor haar en niets voor mij. Leuk.

    Rewritten schreef:
    Het houd ook nooit op hè...
    Ik denk dat ik maar gewoon op het spoor ga liggen en nooit meer wakker wordt


    Nee nee nee nee nee nee nee nee ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Een docent die niet reageert voor iets belangrijks. Altijd leuk....


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb zowaar weer wat overzicht. Wat een opluchting ^^


    26 - 02 - '16

    Ik heb zo'n BLOEDHEKEL aan die draadjes achter mijn tanden. Het is al weer een paar jaar geleden dat mijn beugel eruit is gehaald maar letterlijk ALLES blijft achter die dingen hangen. Zo geneigd om ze eruit te trekken... maar ben bang dat mijn tanden dan gaan schuiven ugdslfkjasdf

    Wat haat ik het gehuil van baby's.

    You're always the victim, aren't you?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Toch wel lekker om weer naar school te gaan en weg te zijn van thuis.

    Priestess schreef:
    You're always the victim, aren't you?

    Krolock schreef:
    Ik heb zo'n BLOEDHEKEL aan die draadjes achter mijn tanden. Het is al weer een paar jaar geleden dat mijn beugel eruit is gehaald maar letterlijk ALLES blijft achter die dingen hangen. Zo geneigd om ze eruit te trekken... maar ben bang dat mijn tanden dan gaan schuiven ugdslfkjasdf


    Ikr. Die draadjes zijn zo vervelend :/


    26 - 02 - '16