• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    ik ga een lijstje maken met woorden die ik altijd zeg in posts.

    guests: oh god, tho, ja oke, i mean, etc.


    Heaven is a place that we all have

    Hahahah oke bijna tentamens Im kiiiinda freaking out oke


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vertel mezelf en de wereld wel dat ik geen soappersoon ben, maar uit de afgelopen week blijkt maar weer dat dat een gigantische leugen is, wow

    (Maar who cares want ze zijn verlooffffd omg en dit kan nooit goed gaan maar na al die Mount Everest sized hobbels op de weg ga ik toch even hiervan genieten want dit is zo slecht allemaal maar binnenkort zijn ze mr & mr Dingle en ik zal daar eeuwig om blijven lachen, hah :'D )


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Montagnes schreef:
    (...)

    *gitaar*

    @kelly, i mean you'd go viral


    That's okay with me.
    Maak dan meteen even reclame voor mijn youtubekanaal! (joehoe)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 0:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij is mijn hoofd gewoon dood. Kortsluiting oid, of gewoon gesmolten printplaten. Mijn gevoelens zijn een puinhoop. Asdfghjkl. Ik ga slapen :/


    26 - 02 - '16

    Windigo schreef:
    (...)

    That's okay with me.
    Maak dan meteen even reclame voor mijn youtubekanaal! (joehoe)


    sure will do \(0^0)/


    Heaven is a place that we all have

    Hahahaha, deze Steam glitch. Ik zit nog steeds The Witcher 3 te spelen volgens Steam, lol.

    / Dem sneaky little bitches :8

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 0:04 ]

    Oké, misschien moet ik maar gaan slapen. Want mijn stemming word er niet bepaald beter op zo...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Square schreef:
    Ik vertel mezelf en de wereld wel dat ik geen soappersoon ben, maar uit de afgelopen week blijkt maar weer dat dat een gigantische leugen is, wow

    (Maar who cares want ze zijn verlooffffd omg en dit kan nooit goed gaan maar na al die Mount Everest sized hobbels op de weg ga ik toch even hiervan genieten want dit is zo slecht allemaal maar binnenkort zijn ze mr & mr Dingle en ik zal daar eeuwig om blijven lachen, hah :'D )

    Inge ben je nou nog steeds aan het kijken ik dacht dat je bij was???


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk dat jullie nu ook gaan slapen zonder iets te zeggen en boos worden als ik om 12 uur nietsvermoedend beneden kom, om nog een flesje drinkvoeding te halen. Ik word weer erg gewaardeerd. Ben nog steeds de pispaal.

    Ik heb nog best wel trek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Inge ben je nou nog steeds aan het kijken ik dacht dat je bij was???


    IK BEN OOK BIJ maar er is dus iedere werkdag een nieuwe aflevering geloof ik en ughhhh ik hang hier nu een beetje aan vast en er is een berg fanfic maar niets daarvan is goed wat niet heel verrassend is wat een soappubliek schrijft natuurlijk een beetje overdramatisch helaas

    ik zit in soapfandomhel en de muren zijn te zeperig om te ontsnappen

    help

    (maar ze zijn nu dus verloofd!! en aarons moeder die altijd een hekel had aan robert (heel terecht, btw, want robert was/is een klootzak) gaf robert een knuffel en stelde hem gerust!! en aarons kleine zusje dat hij opvoedt leek zo happy!! HELP)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben blij als het dinsdag is. Ik haat alleen zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is 1u, ik zit in de zetel speculoos te eten terwijl ik informaticaoefeningen maak, veel te hard meezing met K3 en me bedenk dat er vandaag waarschijnlijk een einde komt aan mijn achttien jaar durende singleleven. Oh, en er draait ook nog een onbekend Nederlands programma op tv omdat ik te lui ben om de zender te verzetten. Wat doe ik met mijn leven :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb net de rookmelder in de keuken af laten gaan om kwart over één 's nachts, maar waar ik mij vooral zorgen om maak is dat hij minutenlang oorverdovend piepte en iedereen in huis nog heel kalm verder lijkt te slapen??? Mensen, er had iets in de fik kunnen staan


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan