• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    @thunderfvck.
    Oh...dat is vervelend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oké ik dacht dat ik goed voorbereid was en op zich kwam in nog wel uit die oefententamen vragen, maar the fuck dit is echt moeilijk voor een niveau 1 vak 0.0 ik wil echt huilen om hoeveel moeilijker dit is dan verwacht.

    En wtf waarom hebben we geen machinist? Ik wil naar huis. Ik heb gerend om deze trein te halen.


    Happy Birthday my Potter!

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yeah, maar ik bedoelde van alle mensen die er vorig jaar kwamen, komt er nu volgens mij maar 1. De rest heeft afgezegd. :/


    Dat is toch niet expres (in mijn case niet in ieder geval)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omg, yaaaaas, Mortal Engines gaat verfilmd worden met oa Peter Jackson achter het roer ^^
    Tijd om de boeken weer te gaan herlezen en het laatste deel aan te schaffen :Y)


    Stenenlikker

    Oh mijn goddd, waarom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    La la laat me met rust :3333


    Caution first, always.

    Ik wil een cosplay groepje ofzo maar niemand die wilt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Natuurkunde.... *zucht*
    Het is zoals altijd veel te veel en het boeit me echt niet.
    Sorry voor de mensen die het heel interessant vinden, maar ik vind het vreselijk. Ik kan het niet en ik heb geen motivatie.
    Mijn docent gaat er vanuit dat je elke dag na school 30-60 minuten aan natuurkunde zit en in het weekend nog langer. Ze denken allemaal dat wij dan hebben, van, Oh leuk, natuurkunde!
    Nou nope :'(


    How you doin'

    Ik vind dit echt gemeen. Toen ik vorige week ziek was moest ik zelfs mijn eten maken en shit, maar nu mijn vader ziek is doet mam alles voor hem.
    Waarom doen mannen altijd zo dramatisch als ze ziek zijn?! Het is super irritant en aandacht vragend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hard op muziek luisteren in de studieruimte, are you kidding me :')?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik word langzaamaan helemaal gestoord van deze internetproblemen.


    Caution first, always.

    Oh wauw ik ontdek net pas dat je een PB op ongelezen kan zetten. Er gaat een wereld voor me open.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thunderfvck schreef:
    Hierdoor heb ik echt zin om mijn feestje af te zeggen. Schijnbaar was het vorig jaar zo leuk dat niemand meer wilt komen?

    Nooh :/ Dat is echt superjammer. Ik woon echt kut gewoon. :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat ik thuis maar aan de koffie moet en hard door moet gaan werken of zo. Beter deze nacht half skippen dan die voor het tentamen denk... hmmmm ze hebben dit blok wel echt handig gepland.


    Happy Birthday my Potter!

    Morgen extra halve stagedag lopen omdat er veel ziekte is en ik in de middag beschikbaar ben. Als ze me kunnen gebruiken, doe ik het graag. En dat betekent dat ik eerder vrij ben van stage aan het eind van het schooljaar. Al is dat niet de hoofdreden dat ik het doe, het is er gewoon gezellig (:

    // Ik heb geen rechtsgeldig vertegenwoordiger, ik ben ouder dan 18.. daar heeft mijn coach niet op gelet.

    // Pizza halen of pasta maken thuis? Lastige keuze..

    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 18:31 ]