• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Thunderfvck schreef:
    Hierdoor heb ik echt zin om mijn feestje af te zeggen. Schijnbaar was het vorig jaar zo leuk dat niemand meer wilt komen?


    Me too!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik kom (:


    Yeah, maar ik bedoelde van alle mensen die er vorig jaar kwamen, komt er nu volgens mij maar 1. De rest heeft afgezegd. :/


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yeah, maar ik bedoelde van alle mensen die er vorig jaar kwamen, komt er nu volgens mij maar 1. De rest heeft afgezegd. :/

    Muh, ik herken het. Ik had het ook bij mijn halloween party. Ik hoop voor je dat er nog meer mensen komen :c het is naar als je je best doet om iets te organiseren en niemand komt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik kan er gewoon niet tegen dat mijn leven werkelijk een zootje is en dat van mijn vriendinnen zo fuckinh vanzelfsprekend is uhg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rotwijf!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 17:05 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Sigil schreef:
    (...)

    Me too!


    Jij bent de enige die komt van vorig jaar, haha.

    Lizor schreef:
    (...)
    Muh, ik herken het. Ik had het ook bij mijn halloween party. Ik hoop voor je dat er nog meer mensen komen :c het is naar als je je best doet om iets te organiseren en niemand komt.


    Yeah, vooral als ze zeggen dat het zo leuk was en ze volgend jaar weer willen komen, maar dan afzeggen als het eenmaal daar is. Gelukkig komen er wel een paar gezellige mensen. ;3


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yeah, vooral als ze zeggen dat het zo leuk was en ze volgend jaar weer willen komen, maar dan afzeggen als het eenmaal daar is. Gelukkig komen er wel een paar gezellige mensen. ;3

    Ja inderdaad. Het is zo lastig om mensen ergens naartoe te krijgen, lawl. Oh well het wordt vast gezellig ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I feel guilty.


    26 - 02 - '16

    Metamorphoses schreef:
    ik kan er gewoon niet tegen dat mijn leven werkelijk een zootje is en dat van mijn vriendinnen zo fuckinh vanzelfsprekend is uhg


    'waarom ga je niet gewoon sporten of zoek je een baan of zo dan ben je niet meer depressief trust me i've been there'


    i put the fun in funeral

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yeah, vooral als ze zeggen dat het zo leuk was en ze volgend jaar weer willen komen, maar dan afzeggen als het eenmaal daar is. Gelukkig komen er wel een paar gezellige mensen. ;3


    Questival 2.0 :/


    Happy Birthday my Potter!

    YASSS
    NEW BOOKS GIMME GIMME
    I just need them *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Metamorphoses schreef:
    ik kan er gewoon niet tegen dat mijn leven werkelijk een zootje is en dat van mijn vriendinnen zo fuckinh vanzelfsprekend is uhg


    Dat is precies wat ik nu denk, maar ik heb geen vriendinnen basically dus :')


    26 - 02 - '16

    Devinsport schreef:
    (...)

    Questival 2.0 :/

    Egh. Yap.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Overkill schreef:
    (...)

    'waarom ga je niet gewoon sporten of zoek je een baan of zo dan ben je niet meer depressief trust me i've been there'


    ze hebben het zo makkelijk voor te zeggen aangezien alles onder hun luie reet wordt geschoven


    idk dudes ik ben zonet ontslagen calm down


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vandaag komen de fysica cijfers online. Ik kan denk ik het beste wachten tot er een bom ontploft in de appgroep ipv zelf kijken wanneer ze er zijn :')


    Stenenlikker