• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Krolock schreef:
    Omg soms krijg je van die reacties op je eigen verhaal... om van te huilen gewoon


    Goed huilen of slecht huilen? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog even en ik ga mijn eigen faillissement aanvragen. Ha, leuk, ik weet niet hoe dat moet. Dat is het hele probleem. Je. Had. Die. Stomme. Bijeenkomsten. Eerder. Moeten. Leren. Want. Verdorie. Hoe groot zou de kans zijn dat ze precies de dingen vragen die ik wel weet? Klein? Miniem? Nul?


    She's imperfect but she tries

    Het is af! Mijn verhaal is af!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    Het is af! Mijn verhaal is af!


    *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    God damn it, val gewoon in slaap!


    Take me to wonderland

    Hopelijk gaat deze dag snel voorbij.

    Vandaag is zo'n dag dat ik liever in bed blijf liggen. Eigenlijk is elke dag zo'n dag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoera, ik ben weer de boeman als ik zeg hoe het er hier aan toe gaat.

    anneleen be like "ik heb een nieuwe jas gekocht"


    weeral lol je ouders zeker jij bent zo van knip je krijgt alles onder je dikke reet geschoven

    anneleen be like geen elementaire beleefdheid
    *gaat los op je gamel staan en verontschuldigt niet*

    thanks voor de deuk trut


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meh mag ik weer slapen? Ik wil terug naar die droom.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ok Lotte. Fake it till you make it. Het zijn open vragen. Je weet heus wel een kern van waarheid te raken.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb gisteren "gespijbeld".
    Ik dacht dat ik tussenuur had maar er was iets verschoven. Drie kwartier te laat ><


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Kan wel weer janken. Ik ben zo geliefd thuis.

    Ik weet niet zo goed hoe ik geslapen heb vannacht... het voelde of ik wakker was maar toch heb ik gedroomd. Lucide much.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Goed huilen of slecht huilen? (krul)

    Goed huilen! ^^