• Na aanleiding van dit topic, leek het sommigen leuk om er een spel van te maken! ^^

    Raad welke film er wordt uitgebeeld en maak dan zelf het volgende raadsel! Dit kan met papier, potloden, paint of photoshop - het maakt niet uit, zolang het maar een beetje zichtbaar is. Zorg dat je zo weinig mogelijk details gebruikt!

    Regeltjes:
    - Zorg dat je zo snel mogelijk de juiste winnaar aanwijst;
    - Is er binnen 24 uur nog geen nieuw raadsel gemaakt door de winnaar, dan mag je er zelf eentje maken;
    - Zowel films als series zijn toegestaan.

    Ik begin wel:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 14:23 ]

    Nemo?

    Finding Nemo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puellae schreef:
    Nemo?

    Jup :Y)

    Krolock schreef:
    (...)
    Jup :Y)


    Jeejj. Ik ga even painten


    EDIT



    Heel abstract, ben benieuwd of jullie het raden. Ik maak voor de zekerheid alvast een makkelijkere versie.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 15:58 ]

    Iemand was me voor, maar ik ga meedoen!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Nou, red, white and blue komt in mijn op? Ik weet alleen niet of dat een film is hahaha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Snow White? (Wit als sneeuw, rood als bloed, zwart als ebbenhout.) Hoewel, die onderste, is die blauw of zwart?

    Frey_ schreef:
    Snow White? (Wit als sneeuw, rood als bloed, zwart als ebbenhout.) Hoewel, die onderste, is die blauw of zwart?


    Het bovenste is lichtblauw, het onderste donkerblauw (en rood maar dat is wel duidelijk) Dat verschilt erg per computer denk ik, sorry.

    Tip: de positie van de vlakken is belangrijk

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 16:09 ]

    Captain America? (Als het op een of andere manier klopt, mag degene boven me zijn paintskills bovenhalen :'D)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shintarou schreef:
    Captain America? (Als het op een of andere manier klopt, mag degene boven me zijn paintskills bovenhalen :'D)


    Haha nee sorry, dat zou wel héél abstract zijn.

    Krolock/anderen, is het misschien een idee om af te spreken na hoeveel reacties/pogingen of hoeveel tijd er een hint gegeven kan worden??

    En moet ik de makkelijkere versie erop zetten (die is nog steeds erg abstract tho)?

    Red White & Blue?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 16:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Red White & Blue?


    Nope sorry

    London Has Fallen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Star Wars?