• Even een stomme vraag,
    Nu heb ik wel eens gehoord dat er een hoop mensen dus ook depri kunnen worden of zijn vanwege het hele internet gedoe. (of chaggie.... wat je zelf wilt invullen)

    Buiten de andere dingen denk ik heel soms dat ik hier ook last van heb....

    zijn er mensen die dit herkennen of hoe kan ik weten dat het daar aan kan liggen?
    soms wil ik even helemaal weg van internet maar tegelijkertijd wil ik het ook weer helemaal niet...


    en ik merk dat ik buiten andere dingen misschien daardoor niet echt in een goodmood ben....


    I just come to read

    Ik word vrij depressief van ''dank meme's'' Smaakloze, respectloze humor waarvan ik de grap gewoon niet snap. Zoals ''Dicks out for Harambe''. Dat soort dingen maken mij serieus depressief. Ook (laat ik het zo noemen) de ''cancers'' van Youtube maken mij erg depressief. (Denk aan Filthyfrank, Leafyishere, H3H3, IDubbz en GradeUnderA). Gewoon ruzie en drama op het internet zoeken. Of dingen zoals ''Kill yourself'' ''Drink bleach'' onder bijna elke Youtube video die ik kijk. Bleh!

    Ik heb een dubbelverhouding. Internet is waar ik schrijf, en als ik in mijn schrijfmood zit, heb ik de meest gezonde, meest gelukkige, meest ontsnappen en meest zorgeloze geestestoestand die er bestaat. Anderzijds kan het ook wel een negatieve invloed hebben op mijn gemoed. Ik heb de verschrikkelijke neiging soms, als ik ergens mee inzit daarover dingen te gaan opzoeken op google of youtube, waardoor ik er alleen veel meer over pieker en in een negatieve of angstige spiraal terecht komt. Verder kan Facebook ook wel eens een negatieve invloed hebben op mijn zelfzekerheid, maar dat hangt van mijn humeur af. Of als er een vreemde een rotopmerking geeft of wanneer ik ongewenst in een discussie verzeild wor met een onaangenaam persoon, voel ik me ook een halve dag rot en boos en gespannen. Zolang ik het gebruik om te schrijven en me niet teveel laat afleiden doet het me goed. (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 17:06 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Bodevan schreef:
    Ik word vooral depri (nee, niet depressief) van het internet als ik me al slecht voel en dan op Facebook of Instagram allemaal berichten langs zie komen van mensen die het wel leuk hebben. Ik weet eigenlijk best dat deze mensen vast ook hun rotmomenten hebben, maar die staan dan weer niet online.


    Ja dit dus.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Saorsa schreef:
    Het internet heeft niet echt een invloed op mijn humeur (meestal toch niet), maar ik voel me na een dag veel op internet zitten vaak wel lui. Dan vervloek ik mezelf dat ik geen actievere en/of nuttigere activiteiten heb gedaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.