• HOERAAA HOERAAAA

    Vandaag is Jack // Bultaoreune Jarig.
    Hij is 16 geworden! Van harte Gefeliciteerd Jack en maak er een mooie dag van!!!!!



    Wendy // Tetsuya

    Heee Jack,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! * insert virtuele taart, ballonnen etc. * * insert "leuk" verjaardags liedje * Ik hoop dat je een enorm leuke dag hebt, want dat is wel het minste dat je verdient ^^ Heel veel virtuele knuffels,

    Bente // HAMlLTON
    Jack

    Fijne zestiende verjaardag! Toevallig moet ik bij het woord zestien altijd aan de kleur groen denken...
    DUS JE BENT ER PERFECT VOOR
    EN DIT WORDT JOUW PERFECTE JAAR DUS
    IK VOEL HET


    GREEN
    IK VOEL HET

    MAAR okeoke
    Wij hebben al ik weet niet hoe lang goede tijden gehad <33333
    WAT WORD JE TOCH GROOT MEN JONGEHN

    Nu gaan we allemaal even djensen op je gra-fverjaardag ja verjaardag (H)
    hoera hoera van Jacky Spekkie de groene 245

    alweer 16 jaar
    je leeft al 16 jaar een leugen
    realiseer het (H)

    xoxox lieve pjeos!
    van Bente

    Jarne // Debbaut

    Jeetje Jack, da's lang geleden! We moeten nodig eens bijpraten!:o
    Alleszins een gelukkige verjaardag! En dat er nog velen mogen volgen!
    Groetjes,
    Jarne

    moi aka famke // BigBellyBurger
    Wooohhh eindelijk 16 jaar.
    Van harte gefeliciteerd tjek!
    Ik wil je even bedanken voor alles wat je ooit voor mij hebt gedaan. Een betere beste vriend kan ik niet wensen. Als er iets is, sta jij altijd voor mij klaar. We hebben best vaak ruzies maar elke ruzie maakt onze vriendschap sterker zodra we het hebben opgelost. Soms heb jij je dipje en dat is zo jammer want iemand als jij verdient alle geluk in de wereld. Maar vandaag wordt je 16 en laat dat aub door niks en niemand verpesten en geniet ervan! Want je wordt maar een keer 16 :D
    Maak er een fijne dag van 102948472983 dikke huhks.
    -fapke, fapfap

    Shania // Mentys
    Hey lieverd van me.

    Vandaag ben je jarig! – I know.. Wat een verrassing…
    Mijn cadeautje heb je inmiddels al binnen maar ik moest en zou natuurlijk een berichtje voor dit fabuleuze topic schrijven.



    Hartelijk gefeliciteerd, leukerd ❤ Moge velen jaren volgen (Hoe cliché, maar ik meen het). Iemand zo geweldig en lief en knap en.. (ga zelf naar verder) zou voor altijd moeten leven.

    Ik hou zoveel van je, en ik zal nooit minder van je gaan houden, alleen nog maar meer. Hopelijk sta je dat nog toe voor velen jaren, want ik wil elk volgende verjaardag meemaken.
    vandaag is ook niet alleen jouw verjaardag, vandaag zijn we 5 maandjes samen. En 5 maanden vind ik zelf aardig lang, maar lang maakt niet uit, sinds ik een geweldige paar maanden achter de rug heb met jou.

    Ik wil je bedanken voor alles, lieve schat. Echt serieus.. Bedankt <3

    Gefeliciteerd lieverd, I love you

    X Shania.


    Xanthe // Shintarou

    Yellooow Bish
    Jarig, lekker spannend alles (wbw) (sowieso niet want je wordt elk jaar weer een jaartje ouder). Goh hoe heb ik jou weer leren kennen? Discord, for sure, toen je mij als eerst een functie gaf in de groepsroom hehe ^^ Ik ben hier zo slecht in, maar ik wou toch graag iets schrijven, dus mijn excuses voor dit vreselijke verjaardagstekstje. Maar jij bent de beste Bish, en ik wens je de coolste, tofste en beste verjaardag ooit krijgt!

    Drie dikke verjaardagskussen van je Biatch
    Xanthe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FUCKING LIEF ZJSNBSHXBD


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gefeliciteerd!!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefelicteeerd! Maak er nog een mooie avond van! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd! (:

    Gefeliciteerd..


    Don't walk. Run, you sheep, run.